مدیران اجرایی دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی مجازی معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰

مدیران اجرایی دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی مجازی معرفی شدند

بهرام بهبهانی، پوپک عظیم پور، نازیلا نوریشاد، زینب لک، شیدا لطفی، فریما رضاییان پور به عنوان مدیران اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی مجازی معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از رسانه جشنواره، بهرام بهبهانی کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر به عنوان دبیر و بنیانگذار، نازیلا نوریشاد کارگردان تئاتر به عنوان مدیر اجرایی، پوپک عظیم پور پژوهشگر، مترجم و مدرس دانشگاه به عنوان مدیر شورای سیاستگذاری، زینب لک کارگردان و پژوهشگر تئاتر به عنوان مدیر ارتباطات و رسانه، شیدا لطفی نمایشگر عروسکی به عنوان مدیر روابط بین الملل و فریما رضاییان پور نمایشگر عروسکی به عنوان مدیر روابط عمومی دومین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی مجازی معرفی شدند.

کیانا شهروزی به عنوان روابط عمومی و مسئول بخش مجازی، الیکا شفیعی به عنوان روابط عمومی و مسئول گفتگوهای مجازی، هدی بخشوده به عنوان روابط عمومی، لاله علیپور به عنوان گرافیست و ساخت تیزر و مرضیه‌ سرمشقی، رفعت هاشمی سی سخت به عنوان طراح و سازنده پوستر در این جشنواره حضور دارند.

در این دوره، با صلاحدید و معرفی داوران جشنواره در بخش های مختلف، بازی‌دهی، طراحی صحنه و نور، متن و … نفرات برگزیده خواهد داشت و اختتامیه جشنواره در ۳۰  آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است