بهنام تشکر به «مافیا» پیوست/ حضور یک بازیگر دیگر در مقام مجری | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۱

بهنام تشکر به «مافیا» پیوست/ حضور یک بازیگر دیگر در مقام مجری

بهنام تشکر برای اولین بار در مقام مجری همراه با مسابقه «مافیا» به شبکه سلامت سیما می آید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مسابقه «مافیا» به کارگردانی افشین اربابی با هدف افزایش قوه تشخیص و با شرکت ۱۶۰ نفر از برگزیدگان مرحله نخست از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

علیرضا سلطانی تهیه کننده مسابقه «مافیا» با اعلام این خبر بیان کرد: این شرکت کنندگان از میان بیش از ۴۰۰ متقاضی و با آرا هیات داوران در بازی های مقدماتی انتخاب و در پنج مرحله به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: «مافیا» مسابقه ای خانوادگی است و در آن فرد با آزمون و خطا سعی در شناسایی افراد دیگر می کند. در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم  شده و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه سازی می شود. در این مسابقه افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می کنند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آنها رای دهند.

تهیه کننده «مافیا» با اشاره به علاقه مندی جوانان و نوجوانان به این بازی بیان کرد: بومی سازی بازی مشابه هدف اصلی برنامه بوده و منتج به تولید ۳۲ مسابقه جذاب شده است که در دکوری به مساحت ۳۰۰ متر تصویربرداری شد. این دکور بیشتر بر فضای نوری متمرکز شده است و تغییرات نور باعث تغییر در فضای دکور می شود.

سلطانی با اشاره به حضور بهنام تشکر به عنوان مجری مسابقه در پایان عنوان کرد: بهنام تشکر برای اولین بار به عنوان مجری در برنامه های تلویزیونی حضور پیدا کرده است و توانست به خوبی این مسابقه را اداره کند.

عوامل مسابقه «مافیا» عبارتند از تهیه کننده: علیرضا سلطانی، کارگردان: افشین اربابی و مجری طرح: محمد رجایی.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است