اجرای یک نمایش ایرانی در خیابان ۴٢ برادوی نیویورک | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳

اجرای یک نمایش ایرانی در خیابان ۴٢ برادوی نیویورک

جشنواره تئاترهاي مونولوگ «يونايتد سولو» میزبان نمايش «چهلمين اميد يا بيست‌وهشتمين زن!» به نويسندگي و كارگرداني صائب مير در آف برادوي می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی گروه، نمایش «چهلمین امید یا بیست‌وهشتمین زن؟!» به نویسندگی و کارگردانی صائب میر و بازی سهیل بابایی در آف برادوی روی صحنه می‌رود.

نمایش «چهلمین امید یا بیست‌وهشتمین زن؟!» داستان عجیب خود را این بار در مرکز تئاتر ROW واقع در خیابان ۴٢ برادوی نیویورک که هر ساله در بخش آف برادوی قرار دارد روایت خواهد کرد و این شامل یک مجوز اجرای دوساله برای گروه‌ها در برادوی است که در صورت آماده‌ نشدن هر گروهی برای اجرای امسال برای سال بعد تمدید خواهد شد.

همچنین در حال حاضر فیلم‌ تئاتر این اثر در رتبه اول پخش بین‌المللی سایت جشنواره تئاترهای مونولوگ جهان «یونایتد سولو» است و بیشترین بیننده را دارد. این جشنواره نمایش «چهلمین امید یا بیست‌وهشتمین زن؟!» را برای مدت‌زمان ٢ سال پخش خریداری کرده است.

دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر یونایتد سولو  ۲۶ اکتبر تا ٢١ نوامبر هر ساله در نیویورک و لندن برگزار می‌شود و امسال پس از ٢ سال تعطیلی تئاترها به برادوی برمی‌گردد.

نمایش «چهلمین امید یا بیست‌وهشتمین زن؟!» پیش از این در دهمین جشنواره تئاتر Artokraina سن‌پطرزبورگ روسیه که سال ٢٠١٩ برگزار شد و مختص تئاترهای آوانگارد بود برنده جایزه بهترین تئاتر این جشنواره شد و همچنین منتخب حضور در فستیوال تئاتر مکناس مراکش، برگزیده حضور در فستیوال تئاتر آبی هند، جشنواره pro act fest اوکراین، فستیوال تئاتر فیزیکال گرجستان و جشنواره میتامبو زیمباوه نیز شده است.

عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده و کارگردان: صائب میر، بازیگر: سهیل بابایی، آهنگسازان: احمدرضا رجبی و آرش بیات، مترجم: فرید منوچهریان، طراح لباس: سارا مژده، طراح پوستر: فربد تعالی، دستیار کارگردان و ساخت دکور: شقایق هاشمی، طراح صحنه و نور: صائب میر.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است