انتصاب اعضای شورای سیاست‌گذاری «پژوهشکده سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری رسانه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۰
با برگزاری جلسه معارفه انجام شد؛

انتصاب اعضای شورای سیاست‌گذاری «پژوهشکده سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری رسانه»

جلسه معارفه اعضای شورای سیاست‌گذاری «پژوهشکده سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری رسانه» با حضور رئیس دانشگاه صدا و سیما، رئیس ساترا و اعضای شورا در دانشگاه صداوسیما برگزار شد.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی ساترا، جلسه معارفه اعضای شورای سیاست‌گذاری «پژوهشکده سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری رسانه» در دانشگاه صداوسیما و با حضور شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما، سیدمحمدصادق امامیان رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و اعضای شورا برگزار شد. در این جلسه سیاوش صلواتیان عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما به‌عنوان سرپرست پژوهشکده منصوب شد.
اسفندیاری در این نشست ضمن اشاره به روند تاسیس پژوهشکده با همکاری دانشگاه و ساترا گفت: «پژوهشکده سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری رسانه» که در قالب پژوهشکده‌های نوع دو وزارت علوم با مشارکت ساترا و با مصوبه هیئت امنای دانشگاه ایجاد شد، می‌تواند موجبات توسعه و هم‌افزایی ظرفیت‌های دانشگاه صداوسیما را فراهم کند و به‌عنوان الگویی از پیوند دانش و اجرا به حوزه فرهنگ و رسانه کشور معرفی شود.
امامیان نیز در این نشست بیان کرد: یکی از نیازهای بنیادین نهادهای سیاست‌گذار و تنظیم‌گر کشور از جمله ساترا، ایجاد شبکه‌های سیاست‌پژوهی دانشگاهی به‌منظور پاسخ به مسائل سیاستی این نهادها است که امیدواریم این مهم با مشارکت دانشگاه صداوسیما به‌عنوان دانشگاه مرجع حوزه رسانه کشور محقق شود.
«پژوهشکده سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری رسانه» با هدف بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان در فرآیندهای سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری و همچنین توسعه شبکه سیاست‌پژوهی رسانه در کشور تاسیس شده است و از طریق اعلام عمومی فراخوان‌های سیاست‌پژوهی، انجام پژوهش‌های سیاستی و  برگزاری نشست‌های تخصصی در راستای تحقق اهداف خود عمل خواهد کرد.
شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما به‌عنوان رئیس شورا، سیدمحمدصادق امامیان به‌عنوان رئیس ساترا، سیاوش صلواتیان به عنوان رئیس پژوهشکده، علی رجب‌زاده طهماسبی به‌عنوان معاون پژوهشی دانشگاه، محمدحسین ساعی با معرفی رئیس دانشگاه صداوسیما و آرین ابراهیمی‌نژاد با معرفی رئیس ساترا، اعضای شورای سیاست‌گذاری پژوهشکده هستند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است