نمایش «ببو» به ایستگاه پایانی رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳

نمایش «ببو» به ایستگاه پایانی رسید

نمایش «ببو» بعد از بیست و شش شب اجرا در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد به روزهای پایانی خود نزدیک شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «ببو» که با طراحی، نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، بیست و شش اجرا در دو مقطع زمانی مختلف روی صحنه رفت. در مرحله نخست از چهارم‌ تا یازدهم خردادماه ۱۴۰۰ توقف اجراها به دلیل آغاز پیک پنجم کرونا و در مرحله دوم از نهم‌ آبان تا بیست‌ و‌ هشتم آبان‌ماه اجرا‌های خود را ادامه می‌دهد.

در خلاصه این نمایش که ژانر کمدی دارد اینگونه آمده است: « در یکی از روز‌هایی که خانه خالیست و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او همدستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیاء باستانی در زیر زمین خانه شان گروگان گرفته ناگهان مادرش به خانه باز می‌گردد و با این صحنه گروگان‌گیری روبرو می‌شود. کاراکتر‌های داستان در موقعیتی که اعتماد کردن، سخت‌ترین کار است با موانع شخصیتی‌شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می‌شوند.»

بازیگران این نمایش ۸۰دقیقه‌ای به ترتیب الفبا عبارت از پرستو الماس، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور و مسعود رمضانی هستند.

از دیگر عوامل این گروه نمایشی می‌توان به مجری طرح: محمد گودرزیانی، ‎طراح نور: رضا خضرایی، ‎طراح گرافیک: محمدصادق زرجویان، طراح گریم: مریم سالاروند، مشاور طراحی صحنه: هادی بادپا، موسیقی: پوریا مهدی، گروه کارگردانی: ایمان حسینی و دانیال کریمی، ‎مدیر اجرا: محمدرضا اربابی‌نیا، مدیر روابط‌عمومی: امیر قالیچی و ‎ مشاور رسانه‌ای: امیر پارساییان‌مهر اشاره کرد.

مهیار شیروانی که در کارنامه خود، نویسندگی و کارگردانی نمایش «یه هفته بعد هفته قبل» و همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «جنگل آسفالت» را دارد، از زمستان سال ۱۳۹۸ و پیش از آغاز پاندمی بیماری کرونا به همراه گروه بازیگرانش تمرین های نمایش «ببو» را آغاز کرده بود.

آخرین اجرای نمایش «ببو» در روز جمعه بیست‌وهشتم آبان‌ماه ساعت ۱۷:۰۰ در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود و علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/p/babou نسبت به تهیه بلیت نمایش اقدام کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000