«سرجوخه» توانست با سریال‌های میلیاردی پلتفرمی رقابت کند/ هنوز تحت‌تاثیر کیان هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۲
سامان صفاری در گفتگو با صبا:

«سرجوخه» توانست با سریال‌های میلیاردی پلتفرمی رقابت کند/ هنوز تحت‌تاثیر کیان هستم

سامان صفاری گفت که سریال «سرجوخه» نسبت به سریال‌های پلتفرمی هزینه کم‌تری داشت ولی توانست به لحاظ جذب مخاطب موفق‌ باشد.

سامان صفاری بازیگر سریال «سرجوخه» که از شبکه سه سیما در حال پخش است در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: مشوق اصلی من برای بازی در نقش کیان، احمد معظمی کارگردان سریال بود که روی این موضوع که من از عهده این نقش بر خواهم آمد، تاکید ویژه‌ای داشت. البته برای این نقش بازیگر دیگری هم در نظر گرفته بودند، اما در نهایت کارگردان تاکید داشت که من این نقش را بازی کنم.

وی افزود: برای اینکه بتوانم بهتر نقش کیان را ایفا کنم تحقیقات فراوانی انجام دادم، حتی جالب است بدانید بارها بازی «تک‌‌تیرانداز» را در کنسول‌های بازی انجام دادم تا بتوانم به چنین نقشی نزدیک‌تر شوم. خوشحالم تلاش‌هایم نتیجه داد و توانستم این کاراکتر را در سریال به خوبی ایفا کنم.

صفاری با بیان اینکه «سرجوخه» حاصل تلاش یک گروه است، گفت: مطمئنم سریال «سرجوخه» از آن دست تولیداتی خواهد بود که از این به بعد، همانند آن در تلویزیون باز هم ساخته خواهد شد، چون معمولا کارهایی که موفق هستند باعث می‌شوند تولیدات مشابه آن‌ها نیز ساخته شوند.

وی ادامه داد: احمد معظمی کارگردان «سرجوخه» مخاطب‌شناس خوبی است و می‌داند چه اثری تولید کند که تماشاگران آن را بپسندد برای مثال وقتی «خانه امن» موفق شد، در ادامه نیز سریالی ساخت که آن هم مورد پسند مردم قرار گرفت. درباره کیفیت این سریال همین اندازه بگویم که «سرجوخه» به راحتی توانست با تولیدات پلتفرم‌ها که با میلیاردها بودجه ساخته می‌شوند، رقابت کند و مخاطب جوان را به سمت خود بکشاند.

صفاری تاکید کرد: معظمی به بازیگران جوان فرصت می‌دهد تا خودشان را نشان دهند. در سریال «سرجوخه» بازیگرانی را می‌بینیم که شاید در کارهای دیگر فرصت خودنمایی پیدا نکنند، اما معظمی در «سرجوخه» به آنها اطمینان کرد و نتیجه آن را هم گرفت، البته حضور بازیگران با تجربه در کنار جوانان، کلاس درسی برای همه ما بود برای مثال من از حبیب دهقان نسب چیزهای بسیاری آموختم و به نوعی می‌توانم بازی مقابل او را به کلاس درس تشبیه کنم.

این بازیگر با بیان اینکه در بازیگری به دنبال ایفای نقش‌های جدید است، بیان کرد: پرونده کاری من نشان می‌دهد همیشه به دنبال نقش‌های جدید هستم، پس فیلم یا سریال آینده من کار امنیتی نخواهد بود. هرچند بازهم هیچ چیز از قبل مشخص نیست چون برخی مواقع پیشنهادهایی رخ می‌دهد که نمی‌توان از آن به راحتی گذشت.

بازیگر نقش کیان در «سرجوخه» در پایان خاطرنشان کرد: وقتی نقشی را بازی می‌کنم کاملا در آن فرو می‌روم، برای همین هنوز تحت تاثیر نقش کیان هستم و تکیه کلام‌های او را استفاده می‌کنم ولی به مرور زمان سعی خواهم کرد از این نقش خارج شوم تا بتوانم برای کاراکتر بعدی خود را آماده کنم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000