پیشنهاد تماشای ۴ تئاتر برای داشتن یک آخر هفته هنری | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۸
صبا گزارش می دهد؛

پیشنهاد تماشای ۴ تئاتر برای داشتن یک آخر هفته هنری

چهار نمایش در روزهای پایانی هفته روی صحنه می‌روند که می‌توانید برای تماشای آنها به سالن‌های تئاتر مراجعه کنید.

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا، نمایش های «ببو»، «اون و اراذل کوچه پشتی یا از پیراهن دموکراسی خون می‌چکد»، «مرغ دریایی دایی وانیا» و «بودای بزرگ کمک شان کن» از جمله آثار روی صحنه تماشاخانه های تئاتر در روزهای پایانی هفته هستند که شما می‌توانید برای سپری کردن اوقات خود به تماشای آنها بنشینید.

نمایش «ببو» در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش «ببو» به نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی در روزهای پایانی اجرا خود در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، علاقه‌مندان به آثار کمدی می‌توانند با انتخاب این اثر آخر هفته ای مفرح را پشت سر بگذارند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «در یکی از روزهایی که خانه‌ خالی‌ست و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او همدستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیای باستانی در زیر زمین خانه‌شان گروگان گرفته که  ناگهان مادرش به خانه باز می‌گردد و با صحنه گروگان‌گیری روبه‌رو می‌شود. کاراکترهای داستان در موقعیتی که اعتماد کردن سخت‌ترین کار است، با موانع شخصیتی‌شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می‌شوند.»

نمایش «ببو» از ۹ الی ۲۸ آبان ساعت ۱۷ در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، تقاطع خیابان رازی روی صحنه است.

نمایش «اون و اراذل کوچه پشتی یا از پیراهن دموکراسی خون می‌چکد» در عمارت نوفل لوشاتو

نمایش «اون و اراذل کوچه پشتی یا از پیراهن دموکراسی خون می‌چکد» به نویسندگی و کارگردانی علی روان بُد در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود این اثر با ژانری اجتماعی میزبان مخاطبان است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:« اون به عنوان بزرگ محله توسط ریش سفیدان همان محل کشته می شود و اون دیگری بر محل حاکم می شود.»

نمایش «اون و اراذل کوچه پشتی یا از پیراهن دموکراسی خون می‌چکد» از ۱۳ آبان الی ۵ آذر ساعت ۱۷ در عمارت نوفل لوشاتو واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸، عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است.

نمایش «مرغ دریایی دایی وانیا» در تماشاخانه سنگلج

نمایش «مرغ دریایی دایی وانیا» نوشته آرمان طیری و کارگردانی حسین حیدری پور در تماشاخانه سنگلج دیگر اثر کمدی است که مخاطبان می توانند با انتخاب این اثر برای ساعتی در فضایی شاد و مفرح به تماشای اقتباسی جذاب از نمایش «دایی وانیا» چخوف آن هم به سبک ایرانی بنشینند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:« مرغ دریایی چخوف به ایران آمده است؛ این نویسنده بزرگ برای پیدا کردن مرغ دریایی خود قصد آمدن به ایران را دارد ولی…»

نمایش «مرغ دریایی دایی وانیا» از ۱۳ آبان تا ۱۰ آذر ساعت ۱۸  در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

نمایش «بودای بزرگ کمک شان کن» در تماشاخانه اهورا

نمایش «بودای بزرگ کمک شان کن» نوشته آلکسی کازانتسف به کارگردانی نادر نادرپور در تماشاخانه اهورا را به مخاطبانی که به آثار سیاسی اجتماعی علاقه دارند، پیشنهاد می کنیم.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «عده ای را از روستاهای غرق در گند و کثافت به محل جدیدی می آورند تا زندگی جدیدی را شروع کنند اما حضور روسای محل باعث اتفاقات جدیدی در زندگی مردم می شود.»

نمایش «بودای بزرگ کمک شان کن»  از ۲۷ آبان تا ۱۵ آذر ساعت ۱۹ در تماشاخانه اهورا میزبان علاقه‌مندان به تماشای تئاتر است.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است