«قصیده گاو سفید» در آبان ماه مهمان هشت جشنواره خارجی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵

«قصیده گاو سفید» در آبان ماه مهمان هشت جشنواره خارجی می‌شود

«قصيده گاو سفيد» به كارگرداني مشترك بهتاش صناعي‌ها و مريم مقدم در طول یک ماه در هشت جشنواره معتبر جهاني شركت مي‌كند.

به گزارش صبا، فیلم «قصیده گاو سفید» به کارگردانی مشترک بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی در طول یک ماه در هشت جشنواره معتبر جهانی شرکت می کند.

جشنواره‌های بین المللی سالونیکا یونان، دنور آمریکا، فیلم هایی از جنوب اسلو، برانشوایک آلمان، استکهلم سوئد، فیلادلفیا  آمریکا، جهان زنان آلمان، فیلم های آسیایی هنگ کنگ جشنواره هایی هستند که این فیلم در آبان ماه در آنها حضور دارد.

شصت و دومین جشنواره فیلم سالونیکا تسولانیکی از ١٣ تا ٢٣ آبان برابر با ۴ تا ١۴ نوامبر در یونان برگزار شد و «قصیده گاو سفید» در بخش افق هاى باز این رویداد به نمایش درآمد.

سى و دومین جشنواره فیلم استکهلم از ١٩ تا ٣٠ آبان برابر با ١٠ تا ٢١ نوامبر که در سوئد در حال برگزاری است میزبان این اثر در بخش مسابقه شد.  صد فیلم از ۴٨ کشور جهان در این رویداد معتبر اروپایى حضور داشته و جایزه یک عمر دستاورد هنرى جشنواره به جین کمپیون و جایزه Visionary جشنواره به یواخیم تریر اعطا خواهد شد.

سى و یکمین جشنواره فیلم هایى از جنوب از ٢٠ تا ٣٠ آبان برابر با  ١١ تا ٢١ نوامبر در اسلو نروژ برگزار خواهد شد و  «قصیده گاو سفید» در بخش مسابقه اصلى  این جشنواره شرکت دارد.

«قصیده گاو سفید» در چهل و چهارمین جشنواره فیلم دنور آمریکا، سى و پنجمین جشنواره فیلم برانشوایگ آلمان، بیست و یکمین جشنواره فیلم جهان زنان  برلین آلمان  که بخش ویژه ای برای ایران دربرنامه امسال خود در نظر گرفته بود و در هجدهمین جشنواره فیلم هاى آسیایى هنگ کنگ به نمایش درآمد.

مریم مقدم، علیرضا ثانی فر، آوین پوررئوفی و پوریا رحیمی‌سام بازیگران نقش‌های اصلی این فیلم هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است