خانه هنرمندان ایران میزبان سه نمایشگاه جدید

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، «تنگنای»، «یاد استاد» و «حرف و گفت» عناوین نمایشگاه‌های تجسمی جدیدی است که در گالری‌های خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان به این حوزه خواهند بود.

نمایشگاه عکس «تنگنای» با نمایش آثاری از شروین شیرکوبی با محوریت موضوع کرونا از سه‌شنبه ۲۵ آبان در ویترین گذر هنر محوطه بیرونی خانه هنرمندان ایران آغاز به کار کرده است و تا ۲۵ آذر ماه از مخاطبان خود میزبانی می‌کند.

نمایشگاه «یاد استاد» با نکوداشت استاد اصغر کفشچیان مقدم طراح و نقاش فقید نیز به همت صفورا استکی از روز جمعه ۲۸ آبان ماه در گالری استاد ممیز خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می‌کند. آیین افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۶ روز جمعه برگزار می‌شود و امکان بازدید از آن تا ۸ آذر ماه همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ ادامه دارد.

این نمایشگاه گروهی با نمایش آثاری از بهمن بروجنی، محمدهادی فدوی، آرمان یعقوب‌پور، اردشیر بروجنی، عباس نسل شاملو، علی بابایی، بشیر نظری، شیوا بابایی، شاهو فرامرزی، مجتبی اسدی، صفورا استکی، محمود حضرتی و احسان زرکاری همراه خواهد بود.

نمایشگاه «حرف‌وگفت» نیز شامل آثاری از علی ورامینی است که از جمعه ۲۸ آبان در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران آغاز به کار خواهد کرد و تا ۸ آذر و در ساعات بازدید ۱۵ الی ۲۰ پذیرای هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.

اختتامیه این نمایشگاه نیز ۷ آذر از ساعت ۱۱ در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/