«اختیاریه» مستند جدید رادیو تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰
صادق داوری‌فر مطرح کرد:

«اختیاریه» مستند جدید رادیو تهران

مستند «اختیاریه» شنبه تا چهارشنبه ها در رادیو تهران به تغییر و تحول سبک زندگی می‌پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، صادق داوری‌فر یکی از تهیه کننده‌های مستند «اختیاریه» که شنبه تا چهارشنبه با رادیو تهران به تغییر و تحول زندگی می‌پردازد، ضمن اعلام پخش این برنامه جدید گفت: این مستند کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به همت چندین برنامه ساز شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۸:۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

این تهیه کننده رادیو درباره برنامه «اختیاریه» افزود: اختیار زندگی هر کس دست خودش است تا رو به توسعه و پیشرفت باشد یا درجا بزند و حتی رو به قهقرا برود. در مجموعه مستند «اختیاریه» با سبک زندگی آدم هایی که اغلب تغییر و تحولی در زندگی شان داشته‌اند آشنا می شویم. البته گاهی هم سری به افرادی که درجا می زنند یا روش و منشی برای پیشرفت ندارند، می زنیم تا مخاطب در قیاس با سوژه به اختیار زندگی خودش فکر کند.

تهیه کننده مستند «اختیاریه» مطرح کرد: توسعه و گسترش شبکه های اجتماعی و سرعت زندگی گاهی باعث می شود که سردرگم باشیم و نتوانیم در دنیای تنوع و سرعت مسیر درستی برای زندگی مان پیدا کنیم. این مجموعه مستند می تواند چراغ راهی باشد برای این طیف از جامعه که مسیر مشخص و درستی برای خود انتخاب نکرده اند یا راه را اشتباه می روند. قطعا مطرح ساختن موفقیت های آدم های معمولی امید و انگیزه را در جامعه توسعه خواهد داد.

او با بیان اینکه ایجاد انگیزه و امید برای بهتر زندگی کردن یکی از اهداف اصلی این برنامه است، خاطر نشان کرد: مهمترین هدف این برنامه افزایش امید به زندگی بهتر و انگیزه برای دست یافتن به رویاها و آرزوهاست از دیگر اهداف می‌توان به سرگرمی و معرفی سبک و سلیقه های مختلف در زندگی اشاره کرد.

صادق داوری فر در پایان یادآور شد: در مستند «اختیاریه» ما از مصاحبه، گزارش، روایت و موسیقی استفاده خواهیم کرد.

عوامل این برنامه متشکل از مستندسازانی هستند که هر یک به نوبه خود سوژه بکر و تازه ای را ارایه می‌دهند.

مهدی اسماعیلی، مینا نیکانیک، اعظم ابراهیمی و ساناز باقری در این مجموعه همراه مخاطبان خواهند بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است