«گستره طبیعت» از نگاه ۲۲ هنرمند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۲

«گستره طبیعت» از نگاه ۲۲ هنرمند

نمایشگاه گروهی نقاشی «گستره طبیعت» جمعه 28 آبان ماه با حضور 22 هنرمند بنام در گالری پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نمایشگاه نقاشی گروهی با عنوان «گستره طبیعت» با حضور مجموعه ای از آثار هنرمندان به‌نام از روز جمعه ۲۸ آبان ماه در گالری پردیس ملت به نمایش در می آید.

در تاریخ سرزمین ما بارها حضور عناصر طبیعت، در آثار هنری و فرهنگی ثبت و به یادگار مانده است. عناصر طبیعت همواره در نظر نقاشان ایرانی جایگاه ویژه ای داشته است و هم به شکل بصری و هم تمثیلی ابعاد مختلفی از تفکر ایرانی را نشان داده است، تا جایی که هنرمندان امروز هم از تلفیق عناصر بصری و طبیعت رویکردهای تازه ای را شکل می دهند.

در این نمایشگاه ۳۰ اثر از ۲۲ هنرمند چون: فرح ابوالقاسم، طاهره افضلی، ژاله اکبری، سعید امدادیان، میلاد جهانگیری، حسین خوش رفتار، علی رستگار، میثم رسولی نژاد، فرشته ستایش، جلال شباهنگی، الهام فاطمی، زهرا قیاسی، بهنام کامرانی، نجمه کزازی، ابراهیم گنجیان، فرهاد مفوض، مهتا معینی، کتایون مقدم، نازیلا مقدم، منوچهر نیازی، احمد وکیلی و آرمان یعقوب پور به نمایش گذاشته می شود.

علاقه‌مندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه «گستره طبیعت» روز جمعه ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ و از ۲۹ آبان تا ۱۹ آذرماه هر روز از ساعت ۱۱ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت واقع در خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است