«بریده‌ها» با عشق به تئاتر روی صحنه است/ کارگردانی نمایش «باجه تلفن» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
میثم کریمی در گفتگو با صبا:

«بریده‌ها» با عشق به تئاتر روی صحنه است/ کارگردانی نمایش «باجه تلفن»

بازیگر نمایش «بریده‌ها» به کارگردانی فاطمه نوروزی از نقشی که در این اثر ایفا می‌کند، گفت.

میثم کریمی بازیگر و کارگردان تئاتر درباره بازی در نمایش «بُریده‌ها» به کارگردانی فاطمه نوروزی که از ۱۷ آبان ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می‌رود در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا عنوان کرد: من از حدود دو هفته قبل از اجرا و با توجه به حضور بازیگر قبلی این نقش در یک پروژه تصویر به این اثر اضافه شدم.

بازیگر نمایش «آتش افروزان» درباره روند اجرا گفت: این نمایش برای حدود ۵ الی ۶ ماه با توجه به شرایط کرونا تمرین شده است. حتی در طول تمرین کارگردان و  تعدادی از بازیگران کار به ویروس کرونا مبتلا شدند ولی باز هم به عشق تئاتر ادامه دادند و کار را به اجرا رساندند.

بازیگر نمایش «بریده ها» در توضیح نقشی که بازی می کند، اظهار کرد: من در این نمایش نقش کارگردانی را بازی می کنم که قرار است آخرین اجرای خود را روی صحنه ببرد.

بازیگر نمایش «سین جیم» ادامه داد: از نکات مهم و جذاب این اجرا پیشبرد سه نمایش همزمان با هم و ادغام آنها در یک کار است که هر کدام از این سه بخش در زمان های متفاوت تمرین شده و به کار اضافه شده اند.

کریمی با بیان تدابیر گروه برای اجرا در شرایط کرونا بیان کرد: از اول تمرین برای هر نقش دو نفر را در نظر گرفتیم یعنی از اول تمرین یک نفر بازیگر جایگزین نظر داشتیم که هر کدام از بازیگران برای پنج شب در یک نقش بازی کنند و جای خود را به بازیگر دیگر بدهند تا از احتمال ابتلای بازیگران به کرونا و تعطیلی کار در زمان بیماری جلوگیری شود.

او با اشاره به نداشتن تهیه کننده برای اجرای اثر گفت: این کار با بودجه شخصی کارگردان و به صورت کاملا دلی و گروهی با عشق به تئاتر روی صحنه می‌رود.

کارگردان نمایش «باجه تلفن» استقبال مخاطبان را از نمایش مناسب دانست و عنوان کرد: اجرای کار تا ۳۰ آبان ماه است ولی خوشبختانه تبلیغات کلامی تماشاگران  و استقبال آنها از کار فروش مناسبی به همراه داشته و احتمال تمدید اجرا بالا است.

مثیم کریمی در پایان با اشاره به فعالیت جدیدش در حوزه نمایش اظهار کرد: نمایش رادیویی «باجه تلفن» تنظیم و ترجمه ایوب آقاخانی را کارگردانی می‌کنم و قرار است با این اثر در بخش رادیو تئاتر جشنواره بین المللی تئاتر فجر شرکت کنم.

نمایش «بریده‌ها» نوشته نوید ایزدیار و کارگردانی فاطمه نوروزی است که با بازی سعید بداغی، فرنوش مرواری، رضا مردی، نغمه معینی، مائده کمیجانی، بهار صبوریان، مبینا کلاته، میثم کریمی، حسام لک، یاسمن عیسی‌زاده، نیما ثبوته و فاطمه نوروزی در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می‌رود.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است