«از خاکریز تا آسمان» به فعالیت بسیج جامعه پزشکی می‌پردازد/ «سفیدجامگان آسمانی» ویژه شهدای سلامت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۹
مرجان قندی به صبا گفت:

«از خاکریز تا آسمان» به فعالیت بسیج جامعه پزشکی می‌پردازد/ «سفیدجامگان آسمانی» ویژه شهدای سلامت

به گفته تهیه کننده «از خاکریز تا آسمان» رادیو سلامت، در این برنامه فعالیت های بسیج پزشکی انعکاس داده می شود.

مرجان قندی تهیه کننده برنامه «از خاکریز تا آسمان» در شبکه رادیویی سلامت در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره این برنامه که به شکل موقتی قرار است روانه آنتن شود، بیان کرد: «از خاکریز تا آسمان» از تولیدات جدید رادیو سلامت است که به مناسبت هفته بسیج قرار است با کارشناسانی از استان های مختلف مانند کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، همدان، اردبیل، آذربایجان شرقی، مازندران و گیلان درباره بسیج جامعه پزشکی صحبت کنیم.

این تهیه کننده رادیو دلیل انتخاب این استان ها را این دانست که از نظر جامعه پزشکی بیشترین خدمات را به جامعه محروم ارائه داده اند.

او درباره زمان پخش این برنامه عنوان کرد: قرار است «از خاکریز تا آسمان» از ۲۹ آبان تا پنجم آذر ماه به مناسبت هفته بسیج از رادیو سلامت فعالیت خود را آغاز کند.

قندی با اشاره به اینکه یک هفته زمان مناسبی برای پخش این برنامه است، بیان کرد: معمولا سعی می کنیم فعالیت های بسیج را انعکاس بدهیم و این برنامه هم مرتبط با بسیج جامعه پزشکی است بنابراین در این مناسبت خاص ترجیح دادیم به صورت موقتی این برنامه را پخش کنیم.

تهیه کننده رادیو سلامت در پایان درباره سایر برنامه های خود در این شبکه رادیویی اظهار کرد: «سفیدجامگان آسمانی» جمعه ساعت ۱۲:۳۰ با موضوع شهدای جامعه پزشکی است که به صورت خاص با شیوع ویروس کرونا سعی داریم، مدافعان سلامت و افرادی که جان خود را در این راستا از دست داده اند معرفی کنیم. دیگر برنامه ام با نام «فصل دوم» مطابق با گام دوم انقلاب و مطابق بیانات مقام معظم رهبری است که روزهای دوشنبه ساعت ۹ صبح در مورد تولیدات شرکت های دانش بنیان از رادیو سلامت پخش می شود.

 

راضیه جباری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است