دستور وزیر ارشاد برای حمایت از سینماهایی که فعالیت مستمر دارند/ توجه به سینماهای کم درآمد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۷
رییس سازمان سینمایی خبر داد:

دستور وزیر ارشاد برای حمایت از سینماهایی که فعالیت مستمر دارند/ توجه به سینماهای کم درآمد

رئیس سازمان سینمایی از حمایت و کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سالن‌های سینمایی فعال خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی با بیان اینکه سالن های سینماها از مهم ترین مراکز تفریحی و فرهنگی خانواده است، گفت: در پی درخواست سینماداران و بررسی آسیب‌های ناشی از کرونا در جلسه‌ای که شب گذشته ۲۳ آبان با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بررسی مشکلات حوزه سینماداری داشتیم موافقت شد تا به سینماهایی که فعالیت مستمر دارند کمک شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی هفته های اخیر سالن های سینما از رونق خوبی برخوردار شدند و استقبال خوبی از سوی مردم و خانواده ها صورت گرفته است. این تصمیم هم در جهت تشویق بیشتر و رونق سالن‌های سینما و کمک به سالن های کم توان گرفته شده که مشروط به استمرار فعالیت آن‌هاست.

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه فعالیت این مراکز نیاز است مستمر و بی وقفه باشد اضافه کرد: مدیران سینماها از استقبال مردم از فیلم ها راضی هستند و این اتفاق پویشی را در جامعه رقم زده است. از همکاران سینمایی می خواهیم که به فعالیت خود همراه با اجرای پروتکل های بهداشتی ادامه دهند و از زحماتشان سپاسگزاریم.

به گفته وی، برخی سینماها به دلیل درآمد پایین و ناتوانی توانایی در تامین هزینه ها و … با مشکلاتی مواجه هستند که این کمک اندک برای آن ها پیش بینی شده است.

رییس سازمان سینمایی ادامه داد: سینماها به عنوان سرگرمی فرهنگی مهم خانواده ها باید در جذب مخاطب تلاش کنند. سعی کنیم نمایش فیلم‌ها در سینماها متنوع باشد و مخاطب بر اساس علاقمندی های خود فیلم‌ها را انتخاب کند. برنامه ریزی کنیم تا پاسخگوی همه سلایق و علایق مخاطبان باشیم.

خزاعی در پایان توضیح داد: باید تلاش کنیم حضور خانواده‌ها در سالن‌های سینما مستمر و پررنگ تر از قبل شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است