ملودرام اجتماعی «اُرف» آماده نمایش شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۵

ملودرام اجتماعی «اُرف» آماده نمایش شد

فیلم نیمه بلند «اُرف» به نویسندگی و کارگردانی حجت عیدی و تهیه‌کنندگی سولماز صدقی و گلناز هزاره آماده نمایش شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم ۲۷ دقیقه‌ای «اُرف» ملودرامی اجتماعی با موضوع معلولیت کودکان و مشکلات معیشتی و درمانی این افراد و خانواده‌هایشان به کارگردانی حجت عیدی و تهیه‌کنندگی مشترک سولماز صدقی و گلناز هزاره است.

سولماز صدقی در رابطه با تهیه‌کنندگی این فیلم گفت: من به عنوان تهیه‌کننده این فیلم موظف هستم قشرمعلول به ویژه کودکان معلول جامعه را به تصویر بکشم.

وی ادامه داد: به این دلیل که تمامی مستندهای که ساخته‌ام در رابطه با ژانر کودک است و هدف من همیشه حمایت از حقوق کودکان بوده است چراکه این کودکان هستند که آینده جامعه را خواهند ساخت.

علیرضا عسگری و نرگس نیک سیرت بازیگران اصلی این فیلم هستند و محمدمهدی بخشی به عنوان بازیگر خردسال نقش کودکی معلول را در این فیلم برعهده دارد.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مجری طرح: محمدرضا نوری فروتقه، سرمایه‌گذاران: سولماز صدقی و گلناز هزاره، مدیر فیلمبرداری:‌ فردین ناصری، صدابردار: جواد یمغی، تدوین و صداگذاری:‌ سید علیرضا حسینی، طراح صحنه: سولماز صدقی، موسیقی: علیرضا حبیبی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: تهمینه مقدم، منشی صحنه: الهام اصغری، گریم: کیانا نورمحمدی، مدیر تولید: فریور خمسه، عکاس:‌ شهره فلاحی.

اخبار مربوط به حضور فیلم «اُرف» در جشنواره‌های داخلی و خارجی در روزهای آتی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است