اکران آنلاین «پیرمردها نمی‌میرند» توسط هنروتجربه/ فیلمی متفاوت در هاشور ببینید | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۷

اکران آنلاین «پیرمردها نمی‌میرند» توسط هنروتجربه/ فیلمی متفاوت در هاشور ببینید

فیلم سینمایی «پیرمردها نمی‌میرند» از چهارشنبه 26 آبان در صفحه ویژه هنر و تجربه در سایت هاشور به صورت آنلاین اکران می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه هنر و تجربه، اکران آنلاین فیلم سینمایی «پیرمردها نمی‌میرند» به نویسندگی و کارگردانی رضا جمالی از روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه در صفحه ویژه هنر و تجربه در سایت هاشور آغاز می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «در روستایی بکر و خوش آب و هوا ۴۵ سال است کسی نمی‌میرد. پیرمردان روستا در تلاشند که مرگ را به این روستا بازگردانند.»

رضا جمالی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «پیرمردها نمی‌میرند» درباره فیلمش نوشت: «فیلم حال و هوای ناامیدانه‌ای ندارد. شخصیت‌های فیلم مدام از مرگ حرف می‌زنند و در ناامیدی به سر می‌برند ولی با این حال در کنار هم از زندگی‌شان نیز لذت می‌برند. شخصیت‌های این فیلم با وجود داشتن درونی سرکش و عصیان‌گر با تمام زر و زیور و تعلقات دنیوی مبارزه می‌کنند و حاضرند که عزیزترین سرمایه‌شان را که جان‌شان است، از دست بدهند ولی روح آن‌ها در آرامش باشد. علیرغم رفتارهای نامناسبی که از آن‌ها سر می‌زند اما دوباره چرخه روزگار آن‌ها را به ذات اصلی انسان که برای زیستن خلق شده می‌چرخاند تا فکر مرگ را از ذهن‌شان دور کنند.»

نادر مهدیلو، حمدالله سلیمی، ولایت خوبدل، سلمان عباسی، ندا حق شناس، صفت آهاری، رسول علی نژاد، جعفر اکبری، احمد پروستان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«پیرمردها نمی‌میرند» جایزه روح آسیا از سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو ژاپن، جایزه ویژه هیات داوران در پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو کانادا را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است