۱۹ پرونده متقاضیان مجوز تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی بررسی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶

۱۹ پرونده متقاضیان مجوز تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی بررسی شد

19 پرونده متقاضیان مجوز تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی در جلسه شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی 22 و 23 آبان ماه بررسی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد موسیقی، با حضور مدیرکل دفتر آموزش و اعضای این شورا، ۲۲ و ۲۳ آبان ماه به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری، در جلسه شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد موسیقی روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه، با حضور در جلسه با اعضا شورا گفتگو کرد.

در این دو جلسه شورا در مجموع ۱۹ پرونده متقاضی دریافت مجوز آموزشگاه موسیقی توسط اعضای شورا بررسی شد که از استان های اصفهان، قزوین، ایلام، کرمانشاه، لرستان، آذربایجان شرقی، فارس، خوزستان، گیلان، منطقه آزاد اروند، همدان، مازندران، به صورت آنلاین و حضوری در مصاحبه شرکت کردند.

این جلسات برای رسیدگی و نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌های آزاد هنری، ایجاد هماهنگی‌های لازم در کار شوراهای رسیدگی و نظارت استان در سراسر کشور و رسیدگی به درخواست متقاضیان تاسیس آموزشگاه های  آزاد موسیقی، برگزار می شود.

شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد موسیقی متشکل از حسن ریاحی، داود گنجه‌ای، کیاوش صاحب نسق، سیمون آیوازیان، محمد اله‌‌یاری‌فومنی سرپرست دفتر موسیقی، احمد صدری به عنوان نماینده فرهنگستان هنر و علی اکبر صفی پور، مدیرکل دفتر آموزش است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است