بررسی نقاشی‌ها و مجسمه‌های مهدی سحابی در یک نشست آنلاین | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴

بررسی نقاشی‌ها و مجسمه‌های مهدی سحابی در یک نشست آنلاین

اولین نشست از نشست های هفتگی نمایشگاه «مروری بر آثار مهدی سحابی» در موزه هنرهای معاصر تهران از 25 آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نخستین نشست «نمایشگاه مرور آثار مهدی سحابی» با عنوان «بررسی نقاشی ها و مجسمه های مهدی سحابی» ساعت ۱۶ تا ۱۸:۳۰ روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و دبیر این نشست مرضیه اطهاری نیک عزم است.

بخش نخست نشست با عنوان «منظره سرمستی و شعف در پرنده ها و آدمک های مهدی سحابی» با سخنرانی زینب گلستانی، دکترای زبان و ادبیات فرانسه و مدرس مدعو دانشگاه الزهرا ساعت ۱۶ تا ۱۶:۳۰ برگزار می شود و در بخش دوم پژمان نظرزاده آبکنار، پژوهشگر حوزه تصویر با عنوان «بایگانی اتومبیل ها (فروپاشی شئ متعالی)» ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۷:۱۵ سخنرانی می کند.

سخنرانی کیانوش معتقدی پژوهشگر، نویسنده و مترجم با عنوان «نگاهی به نقاشی های مهدی سحابی؛ روایتگر گزاره های آشنا» ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸ بخش سوم این نشست است و در ادامه ساعت ۱۸ تا ۱۸:۳۰ پرسش و پاسخ برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این نشست در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران حضور یابند یا به صورت آنلاین نشست را در زوم به نشانی https://zoom.us/j/9610722839?pwd=eXNzRDVLc2hOaEFnU0JXams2MGRVdz09 تماشا کنند.

نمایشگاه «مروری بر آثار مهدی سحابی» از ۱۱ آبان ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده است و تا ۲۸ آذرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است