«آدمخوار» مهمان بیست‌ و دومین جشنواره فیلم ازمیر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۶

«آدمخوار» مهمان بیست‌ و دومین جشنواره فیلم ازمیر شد

فیلم کوتاه «آدم‌خوار» به کارگردانی رامین سامانی به بیست‌‎ و دومین جشنواره فیلم کوتاه «ازمیر» ترکیه راه پیدا کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی گروه، فیلم کوتاه «آدم‌خوار» به کارگردانی رامین سامانی به تهیه کنندگی محبوبه زرگری و رامین سامانی در بخش پانورامای بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ازمیر پذیرفته شد.

جشنواره فیلم کوتاه ازمیر از سال ۲۰۰۰ شروع به نمایش فیلم‌های خود کرد و از آن زمان یکی از معتبرترین جشنواره‌ها بین دوستداران سینما بوده است و برنده جایزه بزرگ جشنواره به آکادمی اسکار معرفی می‌شود که به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای سینمایی ترکیه جایگاه خـود را حفظ کرده و  امسال برای بیست‌ودومین بار با مخاطبانش دیدار خواهد کرد.

فیلم کوتاه «آدم‌خوار» به نویسندگی و کارگردانی رامین سامانی و در ژانر اجتماعی با مدت‌زمان ۹ دقیقه آماده حضور در این جشنواره خارجی است.

فیلم کوتاه «آدم‌خوار» پیش از این نیز در جشنواره‌هایی مانند سی‌ و ششمین جشنواره فیلم کوتاه آلپینال اتریش، نهمین جشنواره موسترا اینترگالاستیکای مکزیک و چهارمین جشنواره فیلم ولتورنو ایتالیا پذیرفته شده است.

در خلاصه‌ داستان فیلم «آدم‌خوار» آمده: «در حالی‌که ویروسی ناشناخته در ایران پخش شده است مردی یدک‌کش که وظیفه اصلی‌اش کمک به دیگران است برای تامین نیازهای خانواده دست به جنایت وحشتناکی می‌زند».

رامین سامانی کارگردان فیلم درباره محتوای اثر جدید خود گفت: در انسان گرسنه به مرور چیزی به نام انسانیت از بین می‌رود و اگر از یک انسان، انسانیتش را بگیرید، تبدیل به حیوانی می‌شود که فقط به فکر سیرشدن است و چه موجودی در جهان از حیوان دوپا خطرناک‌تر خواهد بود؟!

بهزاد دورانی، منصور نصیری، فرزانه سلحشور، محمدجواد سجادی و رامین سامانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیگر عوامل فنی این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: پوریا پیشوایی، مدیر صدابرداری: هادی معنوی‌پور، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: حسین ایرجی، طراح صحنه، لباس و گریم: نوید فرح‌مرزی، مدیرتولید: علیرضا کفایتی، تدوین: پویان شعله‌ور، صداگذار: حسین قورچیان، آهنگساز: مهدی معظم، جلوه‌های بصری: حسن نجفی، اصلاح رنگ و نور: هوتن حق‌شناس.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است