«صدو یک راه برای کتاب نخواندن» هر شب یک کتاب معرفی می‌کند

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، رادیو صبا به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی از دوشنبه 24 آبان هر شب در برنامه «صدویک راه برای کتاب نخوندن» یک کتاب را به مخاطبان معرفی می کند.

«صدویک راه برای کتاب نخواندن » باهدف بالابردن سرانه مطالعه در جامعه در هر قسمت به روش های متفاوتی کتاب هایی را به مخاطبان معرفی می کند.

در این برنامه با ۱۰۱ راه مخاطب با یك كتاب آشنا می شود و بدون اینكه از وی خواسته شود كتاب را بخواند، مثلا از طریق پخش بخشی از فیلم كه بر اساس یك كتاب تهیه شده، پخش موسیقی و یا پخش بخش های از كتاب صوتی كه تهیه می كنیم و …

مژگان فرزین تهیه کننده این برنامه توضیح داد: ما در برنامه به دنبال این هستیم که یک جایگزین مناسب برای کتاب های مکتوب پیدا کنیم و به وسیله آن کتاب را به مخاطب معرفی کنیم.

وی افزود: کتاب هایی که در این برنامه معرفی می شوند کتاب های تاثیرگذاری هستند که یا ازروی آنها فیلمی ساخته شده است، یا گویا شده اند، یا به صورت صوتی در آمده اند و یا اینکه به خودی خود انقدر جذاب و شنیدنی هستند که در گپی دوستانه می توان آنها را معرفی کرد.

مژگان فرزین درباره تغییرات این برنامه در هفته کتاب و کتاب خوانی توضیح داد: به مناسبت این هفته، 7 کتاب انتخاب شده است و نهات تلاشمان را کرده ایم که برای همه سلیقه ها کتاب معرفی کنیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: در برنامه «صدویک راه برای کتاب نخواندن » به مناسبت هفته کتاب خوانی تغییراتی نیز در بخش کارشناسی و نمایشی برنامه داشته ایم، مجری و کارشناس برنامه که تا به امروز برنامه را به خاطر کرونا (درقالب نمایش) از خانه اجرا و ضبط می کردند. در این هفته از منزل خارج می شوند. آنها در فضایی جدید با مخاطبانی روبه‌رو می شوند که علاقه ای هم به کتاب خوانی ندارند.

این برنامه روزهای پنج شنبه و جمعه از رادیو صبا پخش می شود ولی با آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی از روز دوشنبه 24 آبان این برنامه به مدت یک هفته  هرشب راهی آنتن صبا می شود و در هر برنامه یک کتاب معرفی می شود.

«صدویك راه برای كتاب نخواندن» از 24 آبان هر شب ساعت 20 به تهیه كنندگی مژگان فرزین، گویندگی آرمان غفاریان، کارشاسی اشکان امجدی و گزارشگری شیما شیرازی راهی آنتن می‌شود.

انتهای پیام/