دیدار با «زنانی با چمدان‌هایی پر از شکلات» روی صحنه | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۳

دیدار با «زنانی با چمدان‌هایی پر از شکلات» روی صحنه

پوستر نمایش «زنانی با چمدان های پر از شکلات» به نویسندگی و کارگردانی حسن عظیمی در آستانه اجرای عمومی این اثر نمایشی رونمایی شد.

به گزارش صبا، حسن عظیمی نویسنده و کارگردان نمایش «زنانی با چمدان‌هایی پر از شکلات» که از ۲۶ آبان الی ۹ آذر ماه ۱۴۰۰ در سالن استاد مشایخی روی صحنه می‌رود در مراسم رونمایی از پوستر این نمایش ضمن تشکر از حضار عنوان کرد: این اثر با نگاهی جهان شمول به موضوع زنان در جنگ اشاره دارد.

همچنین در ادامه این مراسم مهدی کیانی مدیر رسانه ای این گروه با اشاره به استقبال به عمل آمده از این اثر در چند جشنواره گذشته که منجر به کسب عناوین متعددی شده است از مننتقدان، عکاسان و خبرنگارانی که موفق به تماشای این اثر نشده‌اند، درخواست کرد تا از طریق سامانه اینترنتی https://res.planfilm.ir  و یا روابط عمومی گروه با شماره تماس ٠٩١٠۴۶۵٩۶٩۵ جهت رزرو دعوت نامه اقدام کنند.

در بخشی از نمایشنامه این اثر آمده است: «٣۵ نفر بودیم، بیشترمون دختر و چند نفری مرد. من هر روز این خاطراتو مرور می کنم، هر روز با اونا بازی می‌کنم و براش لالایی می خونم ولی هیچ وقت نفهمیدم باید سرم و بالا بگیرم یا پایین. من هر روز یه عده رو از مرگ نجات میدم.»

نمایش «زنانی با چمدان‌هایی پر از شکلات» با بازی لیلا دانشیار از ٢۶ آبان تا ٩ آذرماه در سالن استاد مشایخی روی صحنه می‌رود.

از دیگر عوامل این اثر عبارتند از آریا عظیمی افکتور، آرین صدقیان مجری نور، عرفان اجلی مدیر صحنه، مسعود نیازی و آروین سامان ارمی طراح نور ، نادیا عظیمی گریم، مهدی نصیری طراح پوستر، علیرضا داراب میکس و مسترینگ، حسام نصیری و سینا بوستانی ساخت تیزر، شادی شیخ الاسلامی روابط عمومی و مسعود روشن تبلیغات و رسانه.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است