فیلمبرداری «لاله کبود» به نیمه راه رسید/ پیش به‌سوی چهلمین جشنواره فیلم فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۹
صبا خبر می‌دهد؛

فیلمبرداری «لاله کبود» به نیمه راه رسید/ پیش به‌سوی چهلمین جشنواره فیلم فجر

پنجاه درصد فیلمبرداری فیلم سینمایی «لاله کبود» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهرشاد کارخانی در حاشیه تهران به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلمبرداری فیلم سینمایی «لاله کبود» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهرشاد کارخانی در حاشیه تهران به نیمه راه رسید.

این فیلم که در سکوت خبری از ابتدای مهرماه امسال کلید خورده است، نگاهی تامل برانگیز به فضای سینمای اجتماعی – خیابانی دارد و می‌توان آن‌ را متفاوت‌ترین فیلم در پرونده کاری مهرشاد کارخانی دانست.

 

به گفته این کارگردان که طی سال‌های گذشته بازیگران جوان و با استعدادی را به سینمای ایران معرفی کرده است، این‌بار هم با معرفی چند چهره جدید قصد دارد علاوه بر پردازش به موضوعات خاص و کمتر توجه شده اجتماعی، به گونه‌ای به سینمای نوآر ادای دین کرده باشد.

فیلم سینمایی «لاله کبود» که محصول سینمای مستقل به حساب می آید داستان آدم هایی را روایت می‌کند که در شرایط سخت حال حاضر، تنها هستند… .

پیش بینی ها حاکی از آن است که مقدمات حضور این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر از اواسط آذر ماه و همزمان با تدوین و اجرای موسیقی فراهم خواهد شد.

 

«لاله کبود» هفتمین فیلم مهرشاد کارخانی پس از فیلم هایی چون «دولکه ابر»، «کوچه ملی»، «ریسمان باز»، «گناه من»، «دربست آزادی» و «اکباتان» است.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: مهرشاد کارخانی، حمید غلامی، تهیه کننده و کارگردان: مهرشاد کارخانی، مجری طرح: سید محمد کشمیری، مدیر تولید: سهیل خوش باطن، مدیر فیلمبرداری: منصور عبد رضایی، صدابردار: مازیار شیخ محبوبی، موسیقی: ستار اورکی، طراح صحنه و لباس: مهرشاد کارخانی، سوگل خالقی، طراح چهره پردازی: سوزان حقیقی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهشاد حجاران، جانشین تولید: صبا فدایی، عکس: عباس ابهری، منشی صحنه: سمیرا سلیمانی، بازیگران: محسن غفارى، شکیلا سام و با معرفى مهتاب نویدى.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است