پانته‌آ سیروس با «در جهنم باران نمی‌بارد» آماده حضور در جشنواره فیلم فجر می‌شود/ فیلمی ضدجنگ

پانته آ سیروس نقاش و بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره آخرین اثر سینمایی اش عنوان کرد: کار سینمایی «در جهنم باران نمی بارد» به نویسندگی و کارگردانی زهرا شاه حاتمی را آماده دارم که اگر در چهلمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شود در آنجا رونمایی می شود.

بازیگر فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» گفت: «در جهنم باران نمی‌بارد» سینمایی متفاوت و خاصی است با هفت کاراکتر اصلی که در لوکیشنی نزدیک به چهاردانگه جلوی دوربین رفت.

بازیگر سریال «نوار زرد» با اشاره به مضمون این فیلم سینمایی بیان کرد: فیلم سینمایی «در جهنم باران نمی بارد» اثری است با مضمونی ضدجنگ و بسیار خاص که بار هنری زیادی دارد.

بازیگر سریال «شمعدونی» تئاتر را بسیار جذاب دانست و گفت: با وجود علاقه‌ای که به تئاتر دارم ولی هنوز به غیر از تئاتر «ابداد» که به کارگردانی کاوه عابدین در جشنواره مونولیف بازی کردم کار دیگری انجام نداده ام. زندگی من پر از شادی است ورزش زیاد، طبیعت گردی و پر از ماجراست که سینما و نقاشی با آن عجین است و در نتیجه براساس مواردی که پیشنهاد می شود اولویت بندی می‌شود.

وی اظهار کرد: من قبل از هرچیزی نقاش هستم؛ از 18 سالگی اولین تابلو نقاشی خودم را فروختم و تا به امروز به صورت حرفه ای نقاشی را دنبال کرده و گالری و نمایشگاه برگزار می‌کنم. 16 نقاشی آماده برای نمایش داشتم که به دلیل شرایط کرونا و مشغول شدن به کارهای سریال و سینما فرصتی برای نمایش آنها پیش نیامد در حال حاضر شرایط گذاشتن نمایشگاه را ندارم احتمالا آثار را به صورت آزاد به فروش می‌رسانم و در شرایط بهتر نمایشگاه دیگری برگزار خواهم کرد.

بازیگر نمایش «ابداد» درباره انتخاب نقش در تئاتر اظهار کرد: اگر قصه‌ای که کاراکتر آن حرفی برای گفتن داشته باشد پیشنهاد شود حتما قبول می‌کنم.

پانته‌آ سیروس در پایان با اشاره به علاقه‌اش به تئاتر عنوان کرد: این روزها خیلی مهم است که آدم ها حرفی برای گفتن داشته باشند و چیزی از خودشان به نقش اضافه کنند و اگر نقشی با این کیفیت باشد که بتوانم آنچه درون من است به نقش اضافه کنم حتما کار خواهم کرد.

نگار امیری

انتهای پیام/