نخستین حضور جدی ضدواکسن‌ها در تلویزیون/ واکنش مخاطبان به مناظره بر سر واکسن چه بود؟

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، شب گذشته 20 آبان ماه برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو، میزبان مناظره‌ای میان موافقان و مخالفان واکسیناسیون کرونا بود. این مناظره همزمان با پوشش 50 درصدی واکسیناسیون کامل (دو دوز) در کشور، با اجرای عاطفه میرسیدی گزارشگر و مجری تلویزیون برگزار شد.

دو مهمان به صورت حضوری و دو مهمان به صورت ارتباط تصویری در گفتگوی ویژه خبری دیشب حضور داشتند.

در این مناظره که برای نخستین بار در رسانه ملی، میان موافقان و مخالفان واکسن برگزار شد، در کنار پیام طبرسی و مسعود یونسیان به عنوان موافقان واکسیناسیون، مهدی فهیمی و محمدرضا فروهرمنش حضور پیدا کردند که با واکسیناسیون مخالف بودند.

فهیمی از جمله چهره‌های شناخته‌شده ضدواکسن است که در شبکه‌های اجتماعی، به عنوان یکی از فعالان عرصه نقد واکسیناسیون مطرح است.

این مناظره که به شکلی داغ و صریح برگزار شد و در آن طرفین استدلال‌های قابل توجهی مطرح کردند، با واکنش‌هایی مثبت در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد؛ خصوصا در میان مخالفان واکسیناسیون که پیشتر تصور می‌شد حضور جدی در رسانه ملی ندارند.

به نظر می‌رسد تحولات اخیر در معاونت سیاسی که به تغییر بعضی رویکردها در بخش‌های خبری انجامیده است، سبب دعوت گفتگوی ویژه خبری از مخالفان واکسیناسیون کرونا بوده است.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/