فاطمه معتمدآریا فرمان آغاز اجراهای «بانوی محبوب من» را صادر کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸

فاطمه معتمدآریا فرمان آغاز اجراهای «بانوی محبوب من» را صادر کرد

اجرای عمومی نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه شامگاه پنجشنبه بیستم آبان ماه با حضور فاطمه معتمد آریا بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش صبا، اجرای نمایش «بانوی محبوب من» به نویسندگی  آلن جی لرنر و کارگردانی گلاب آدینه شامگاه پنجشنبه بیستم آبان ماه طی برگزاری یک مراسم نمادین افتتاحیه  با حضور فاطمه معتمدآریا و استقبال قابل توجه مخاطبان در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

گلاب آدینه کارگردان نمایش «بانوی محبوب من» در ابتدای این برنامه گفت: بسیار مفتخرم که فاطمه معتمد آریا به عنوان یکی از بازیگران درجه یک و ممتاز کشورمان شروع کننده فرمان نمایش «بانوی محبوب من» در تالار اصلی تئاتر شهر است.

وی افزود: تئاتر ما از دوران عجیب کرونا با مشقت بسیار تمرین شد تا امروز پیش روی نگاه شما مخاطبان عزیز تئاتر قرار گیرد، جالب اینکه کمتر کسی فکر می‌کرد این نمایش در این شرایط روی صحنه برود اما این گروه زحمتکش و تلاشگر با من همراهی کردند و می‌توانم بگویم که اینها قهرمانان من هستند.

فاطمه معتمد آریا بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان هم در این مراسم ضمن قدردانی از انتخاب این تئاتر برای اجرای در تالار اصلی تئاتر شهر گفت: من دلایل زیادی برای انتخاب این نمایش دارم. اولین و مهم ترین دلیل آن شخص گلاب آدینه است که همانند نام زیبایش، عطری دارد که در همه صحنه‌ها جاری است. دلیل بعدی‌ام برای حضور در افتتاحیه نمایش هم دوباره نام گلاب آدینه است چرا که در سال ۱۳۵۸ وقتی در همین سالن نمایش دایره گچی قفقازی را کار می کردیم، خانم آدینه هنرمند جوانی بود که بی‌دریغ از ما که در سن و سال کمتری بودیم حمایت می‌کرد و امتیازات و اشتباهات را به ما می‌گفت.

این هنرمند بیان کرد: گلاب آدینه در همان زمان هم یک هنرمند حرفه‌ای برخاسته از تئاتر دانشجویی بود که به ما جوان‌ترها که از کانون به تئاتر آمده بودیم همواره راهنمایی‌های ارزنده داشت که بسیار ارزشمند بود. او همواره حضور پرمحبتی داشت و این مهر از همان سال تاکنون در همه جای تئاتر این سرزمین پراکنده است. پس من از او بسیار تشکر می‌کنم من را قابل دانست و برای آیین افتتاح این نمایش از من دعوت کرد. من به خانم آدینه و گروه اجرایی تبریک می‌گویم و امیدوارم همان گونه که تماشاگران درجه یکی دارد، نمایش درجه یکی هم داشته باشد.

معتمدآریا در بخش پایانی صحبت‌های خود و پیش از امضای نمادین پوستر نمایش «بانوی محبوب من» تصریح کرد: کرونا در این دو سال همه ما را از یکدیگر دور کرد. بنابراین اجرای چنین نمایشی در تالار اصلی تئاتر شهر نعمت بزرگی است که باعث شد برای بهترین اتفاق این روزهای جهان یعنی نمایش دور هم جمع شویم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است