رامین پرچمی با «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» به صحنه بر می‌گردد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵

رامین پرچمی با «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» به صحنه بر می‌گردد

نمایشنامه خوانی «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» به کارگردانی مهتا محدث به مناسبت بازگشت رامین پرچمی به صحنه تئاتر شنبه 22 آبان در پردیس تئاتر شهرزاد خوانده می‌شود.

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا، نمایشنامه «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» نوشته ادوارد آلبی ترجمه سیامک گلشیری به کارگردانی مهتا محدث شنبه ۲۲ آبان ماه در دو سانس ۱۸ و ۲۰ در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد خوانده می‌شود.

نمایشنامه خوانی «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» به عنوان مهمانی برای بازگشت مجدد رامین پرچمی بازیگر تئاتر و تلویزیون بعد از مدت ها دوری از فضای هنری روی صحنه نمایش است.

رامین پرچمی کارشناس ارشد کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است که علاوه بر بازیگری، کارگردان فیلم کوتاه «راه حل» را در رزومه کاری خود دارد.

او فعالیت خود را با بازی در سریال «در پناه تو» به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و پس از آن با فیلم سینمایی «ضیافت» به کارگردانی مسعود کیمیایی وارد سینما شد.

از دیگر آثار این هنرمند بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «پس از باران»، «همسایه‌ها»، «زیر آسمان شهر ۳» و فیلم‌هایی چون «اعتراض»، «تلفن»، «خاکستری»، «مهمان مامان» و  «اخراجی‌های ۲» است.

میترا حجار، حامد کمیلی، خاطره اسدی و رامین پرچمی نقش خوانان این اثر هستند.

طاها ذاکر طراحی پوستر و مریم رودبارانی مشاور رسانه این نمایشنامه‌خوانی را برعهده دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

نگار امیری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است