سیاه بازی «رختشورشاه» از امروز روی صحنه تئاتر محراب

به گزارش صبا، نمایش کمدی سیاه بازی «رختشورشاه» که کاری از گروه تئاتر دژاوو است، ساعت ۱۹ امروز ۲۰ آبان روی صحنه سالن جعفر والی مجموعه تئاتر محراب خواهد رفت.
«رختشورشاه» نوشته بابک لطفی خواجه پاشا است که توسط فرهاد نقدعلی بازنویسی شده و طراحی و کارگردانی آن را علی یدالهی برعهده دارد.
این نمایش که تلفیقی از نمایش سیاه‌بازی و مجلس زنانه، در شیوه‌های نمایش تئاتر کمدی ایرانی است، به روز قبل از تاج‌گذاری احمدشاه می‌پردازد. انسی‌معزالدوله می‌خواهد با احمدشاه ازدواج کند اما شاه فرار می‌کند و به رختشورخانه کاخ پناه می‌برد و در آنجا مخفی می‌شود که خود زمینه ساز ماجراهای دیدنی دیگری است.
در رختشورشاه، علی بیک محمدی پیش‌پرده‌خوانی می‌کند. جواد انصافی با همراهی هنرمندانی همچون نگار مقدسی، کاظم برزگر، آزیتا نوری وفا، مجتبی گوهرخای، آرزو کریمی زند، سمانه ابن علی، شقایق بهرامی و الناز میرزا نقش‌های این نمایش را برعهده دارند.
طراحی لباس و حرکت این نمایش را نوید فرح مرزی، طراحی صحنه را علی یدالهی، موسیقی را علی جباری، طراحی نور را اکبر شجاعی بر عهده دارند.
نقاشی صحنه توسط ناصر عزیزی انجام شده و اختر تاجیک عکاس این پروژه نمایشی است. طراحی پوستر و اقلام تبلیغاتی را نیز علی یدالهی انجام داده است.
در گروه کارگردانی نمایش «رختشورشاه» پرهام محبیان دستیار کارگردان، فهیمه کرمی منشی صحنه، زهرا شایان فر روابط عمومی، بردیا یدالهی مدیر صحنه هستند.
ساخت دکور توسط جواد مرآتی انجام شده و اجرای موسیقی زنده نیز توسط گروه نوازندگان شامل کمانچه علی جباری، تار میثم ابراهیمی و تنبک پریا زندی انجام می‌شود.
نمایش رختشورشاه هر روز غیر از شنبه‌ها در سالن استاد جعفر والی مجموعه تئاتر محراب، ساعت ۱۹ روی صحنه است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت تیوال نسبت به خرید بلیط این نمایش اقدام کنند.
انتهای پیام/