«عصرانه آسمان، ویژه منوچهر معتبر» در دیدار با اهالی هنر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹
مجموعه فرهنگی‌هنری آسمان برگزار کرد؛

«عصرانه آسمان، ویژه منوچهر معتبر» در دیدار با اهالی هنر

عصرانه‌های آسمان، ویژه منوچهر معتبر، سه‌شنبه 18 آبان 1400، با حضور جمعی از هنرمندان و استادان حوزه هنرهای تجسمی و دیگر رشته‌های هنری در مجموعه فرهنگی‌هنری آسمان برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، در این مراسم، مسعود ناصری، مدیر کل امور هنری و سرپرست مجموعه‌ فرهنگی‌هنری آسمان، ضمن خوشامدگویی به میهمانان و اهمیت برگزاری این مراسم، با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه گفت: از فعالیت‌‎های مهم مجموعه فرهنگی‌هنری آسمان و فرهنگستان هنر ایجاد روابطی کنشگرانه و مستمر با هنرمندان است. عصرانه‌های آسمان محلی است برای دیدار مؤثر اهالی سرزمین هنر.

ناصری همچنین در ادامه، ضمن یاد از استادان تازه‌درگذشته، اصغر کفشچیان‌مقدم، ایران دَرّودی و کامبیز درم‌بخش، درباره دوره جدید همکاری‌های هنری در آسمان و استقبال از هنرمندان صحبت کرد.

در ادامه برنامه، پس از نمایش فیلمی از استاد منوچهر معتبر که برای این برنامه، توسط انجمن نقاشان تدارک دیده شده بود، میهمانان برنامه به گفت‌وگو درباره خصوصیات تأثیرگذار اخلاقی و هنری استاد منوچهر معتبر پرداختند و استاد منوچهر معتبر نیز ضمن خرسندی از این دیدار دوستانه و هنرمندانه گفت: من به شوق شاگردان و دوستانم زنده‌ام.

در بخشی از این برنامه، آناهیتا ایزدی‌پارسا، نوازنده ویلن‌سل، به اجرای برنامه پرداخت.

از هنرمندان و چهره‌های شناخته‌شده حاضر در این برنامه می‌توان به احمد وکیلی، جمشید حقیقت‌شناس، بهنام کامرانی، لیلی گلستان، علی ندایی، حسن حامدی، معصومه مظفری، امیر راد، محمد حاتمی، نادر مشایخی، محمدرضا فیروزه‌ای، منیژه صحی، عباس مشهدی‌زاده، مهناز پسیخانی، خسرو خسروی اشاره کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است