«پلاک قرمز» به زودی جلوی دوربین می‌رود/ انتخاب بازیگران پس از مشخص شدن بودجه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵
حسین شهبازی در گفتگو با صبا:

«پلاک قرمز» به زودی جلوی دوربین می‌رود/ انتخاب بازیگران پس از مشخص شدن بودجه

فیلم سینمایی «پلاک قرمز» تجربه مشترک حسین شهبازی و ساغر خواجه امیری در زمینه مسائل و معضلات اجتماعی ساخته می شود.

حسین شهبازی نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره جدیدترین فیلم بلندش توضیح داد: فیلمنامه سینمایی «پلاک قرمز» را بعد از دو سال تحقیق و بررسی براساس مستندات و واقعیت های اجتماعی با همراهی ساغر خواجه امیری به نگارش در آوردیم.

او افزود: این فیلمنامه که قرار است به عنوان دومین فیلم بلند من بعد از کارگردانی «پل هوایی» و اولین تجربه سینمایی ام باشد، به زودی جلوی دوربین می رود.

کارگردان فیلم «پل هوایی» درباره موضوع فیلم جدیدش اظهار کرد: این اثر درباره مسائل و دغدغه های اجتماعی است و به مواردی همچون کودکان کار، قاچاق و توزیع مواد مخدر و … معضلاتی از این دست اشاره دارد که البته فعلا امکان توضیح بیشتر راجع به فیلمنامه مقدور نیست.

این کارگردان با اشاره به چگونگی تولید آثار سینمایی گفت: در شرایط کرونا مساله جذب اسپانسر و سرمایه گذار خیلی سخت شده و اکثر سرمایه گذاران به سمت شبکه های خانگی و آثاری که برای پلتفرم ها ساخته می شود، رفته اند و به همین دلیل سینما و تولید آثار سینمایی کمی مهجور مانده است.

او درباره حضور سرمایه گذار برای ساخت اثر گفت: با صحبت هایی که با چند سرمایه گذار شده است منتظر نتیجه هستیم تا براساس بودجه ای که در اختیار داریم با بازیگران مدنظرمان مذاکره کنیم.

شهبازی ادامه داد: البته هر کارگردانی برای ساخت اثر خود ایده آل هایی دارد که همیشه به طور کامل به آن ایده آل ها نمی رسد اما تمام سعی خود را می کنیم تا حداقل به آنها نزدیک شویم.

حسین شهبازی در پایان عنوان کرد: حتما چند نفر از بازیگران کار از همکاران سابق و همیشگی من در گروه «چهارتاپایه» هستند و به امید خدا در صورت نتیجه نهایی که از طرف سرمایه گذاران اعلام می‌شود کار را در همین ماه های جاری و قبل از پایان سال جلوی دوربین خواهیم برد.

اطلاعات تکمیلی و نهایی این اثر به زودی اعلام خواهد شد.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است