تمایل پل توماس اندرسن به همکاری مجدد با واکین فینیکس و دی‌لوییس | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱

تمایل پل توماس اندرسن به همکاری مجدد با واکین فینیکس و دی‌لوییس

پل توماس اندرسن ابراز امیدواری کرد دوباره بتواند با دنیل دی لوییس و واکین فینیکس همکاری کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندی وایر، تور رسانه ای فیلم «لیکوریش پیتزا» به کارگردانی پل توماس اندرسن با یک مصاحبه مفصل با ورایتی به صورت رسمی کلید خورد.

در بخشی از این گفتگو اندرسن از رویایش برای فیلم آینده اش و انتخاب بازیگرها گفت. او درباره احتمال همکاری مجدد با آلانا هایم و کوپر هافمن دو بازیگر جوان «لیکوریش پیتزا» این چنین اشاره کرد: هر وقت با کسی کار کرده ام، واقعا خواسته ام دوباره و دوباره با او کار کنم. حقیقتا می خواهم با تک تک بازیگران فیلم تازه ام دوباره همکاری کنم.

در جای دیگری از این گفتگو، اندرسن درباره همکاری مجدد با واکین فینیکس ستاره فیلم «استاد» نیز گفت: خیلی مشتاق کار با واکین فینیکس هستم.

کارگردان «خون به پا خواهد شد» از علاقه اش به کار با دنزل واشینگتن و الیویا کلمن نیز پرده برداشت.

این کارگردان آمریکایی همینطور ابراز امیدواری کرد که دوباره بتواند با دنیل دی لوییس در فیلمی دیگر همکاری کند. دی لوییس بعد از آخرین فیلمش «رشته خیال» ساخته پل توماس اندرسن برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

پل توماس اندرسن درباره خداحافظی دی لوییس گفت: همه ما امیدواریم و می خواهیم او به دنیای بازیگری برگردد. من همه مثل بقیه می خواهم نقش آفرینی های بیشتری از دی لوییس ببینم با این حال به نظرم او بیش از آنچه کافی بود به ما بخشید و ما نباید اینقدر حریص باشیم. او پادشاه است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است