حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۹

حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی شد

حبیب ایلی بیگی با حکم رییس سازمان سینمایی به عنوان معاون نظارت و ارزشیابی این سازمان منصوب شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی طی حکمی حبیب ایل بیگی را به سمت معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است.

«برادر گرامی جناب اقای حبیب ایل بیگی/ با عنایت به تجارب، تخصص و تعهد به موجب این حکم به عنوان معاون نظارت و ارزشیابی سازمان امور سینمایی منصوب می شوید.

اهمیت، پیچیدگی و لزوم تعامل و تدبیر در این معاونت و زیر مجموعه های حساس آن با عنایت به پیوستگی و ارتباط تنگاتنگ با صنوف سینمایی و انتظارات خاص اقشار مختلف مردم، نخبگان و فرهیختگان جامعه از سینما نیازمند تدبیر، تعامل، برنامه ریزی و آینده نگری در امور حساس و مرتبط این معاونت است. اهم وظایف و انتظارات از حضرتعالی به شرح ذیل است:

– مدیریت موثر در تشکیل و نظارت بر حسن جریان امور در شوراهای پروانه ساخت و نمایش براساس مقررات و آیین نامه های مربوطه

– نظارت و مدیرت راهبردی در ادارات کل تابعه به عنوان درگاه های اصلی مراجعه و تعامل اهالی و فعالان سینمایی با سازمان سینمایی

– تصحیح و تدوین آیین نامه های تولید و عرضه آثار با عنایت به نیازهای روز، ضرورت ها، تکثر و تحولات حوزه تولید و عرضه فیلم ها با توجه به تنوع گونه و ساختارها

– مدیریت و نظارت بر نحوه تاسیس، فعالیت و عملکرد موسسات فیلمسازی و دفاتر عرضه و پخش

– تعامل و‌ همفکری با مدیران موسسات تابعه سازمان در خصوص تولید محتوا و برگزاری جشنواره های ملی و تخصصی

بدیهی است انتظارات واقعی مردم، نخبگان وگروه های مرجع در بهره گیری از هنر _ صنعت سینما و تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از این هنر متعالی و رهنمودهای ارزشمندشان در بیانیه گام دوم و تحولات ساختاری عرصه فرهنگ جهت نیل به سینمای مطلوب و انقلابی می بایست وجهه همت شما در این مسند خطیر و همچنین، همه همکاران در دوره جدید باشد. توفیق روز افزونتان را از خداوند سبحان خواهانم.

محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی»

حبیب ایل بیگی متولد ۱۳۴۵دانش آموخته کارشناسی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد روابط بین الملل است. قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی خرداد۱۳۹۶تا آبان۱۴۰۰، معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد سینمایی فارابی اسفند ۱۳۹۸ تا آبان۱۴۰۰، مدیر سه دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی بهمن ۱۳۹۳تا خرداد ۱۳۹۶، رییس هیات مدیره و مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران آذر ۱۳۹۲تا بهمن ۱۳۹۳، دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ۱۳۹۳، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری آذر ۱۳۸۹تا آذر ۱۳۹۲ از جمله مسئولیت های وی بوده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است