انتشار «آناتومی افسردگی» با صدای شبنم قلی‌خانی و مسعود فروتن و سام قریبیان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳

انتشار «آناتومی افسردگی» با صدای شبنم قلی‌خانی و مسعود فروتن و سام قریبیان

کتاب صوتی «آناتومی افسردگی» نوشته محمد طلوعی با صدای مسعود فروتن، سام قریبیان و شبنم قلی‌خانی توسط سماوا منتشر شد.

به گزارش صبا، امروز سه‌شنبه ۱۸ آبان ماه نسخه صوتی کتاب «آناتومی افسردگی» نوشته محمد طلوعی به انتشار رسید. این کتاب از نشر افق، دومین رمان و چهارمین کتابی است که محمد طلوعی در حوزه ادبیات داستانی منتشر کرده است. او قبل تر، مجموعه داستان «من ژانت نیستم»، رمان «قربانی باد موافق» و مجموعه داستان «تربیت های پدر» را به چاپ رسانده است. کتاب صوتی «آناتومی افسردگی» سه داستان موازی و مستقل از هم را در برمی‌گیرد که به نوعی با یکدیگر مرتبط‌اند.

نسخه صوتی این کتاب توسط سماوا و با صدای چهره‌هایی مثل مسعود فروتن، سام قریبیان و شبنم قلی‌خانی منتشر شده و در پلتفرم‌های فیدیبو، طاقچه، نوار، کتابراه، بیپ تونز و کتابخوان سوره مهر قابل دریافت و شنیدن است.

«آناتومی افسردگی» سه شخصیت اصلی به نام‌های «پری آتش‌برآب» (با صدای شبنم قلی‌خانی)، «اسفندیار خاموشی» (با صدای مسعود فروتن) و «مهران جولایی» (با صدای سام قریبیان) دارد که قرار است داستان‌های موازی‌شان با هم تلاقی کند. «پری» دختری است که با انسان‌های دیگر رابطه ای ندارد، «اسفندیار» پیرمردی است که تازه به ایران برگشته و «مهران» هم جوان ثروتمندی است که راه خوشبختی را بلد نیست.

«قطار سرگردان»، «درهای دریافت» و «آخرین پل» عناوین فصل‌های این کتاب صوتی‌اند که که هرکدام از آن‌ها هم به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است