لطف‌الله سپهر مسئول هماهنگی و نظارت بر هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۰
در وزارت ارشاد؛

لطف‌الله سپهر مسئول هماهنگی و نظارت بر هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری شد

محمد مهدی اسماعیلی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سیدلطف الله سپهر را به عنوان نماینده وزیر و مسئول هماهنگی و نظارت بر هیات های رسیدگی به تخلفات اداری این وزارتخانه و سازمان های وابسته منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدلطف الله سپهر را به عنوان نماینده وزیر و مسئول هماهنگی و نظارت بر هیات های رسیدگی به تخلفات اداری این وزارتخانه و سازمان های وابسته منصوب کرد.

در این حکم خطاب به سید لطف الله سپهر آمده است:

«حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدلطف الله سپهر

نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند و شناخت از توانمندی و روحیه انقلابی و مکتبی جنابعالی و به استناد ماده ۳۴ آیین نامه قانون رسیدگی به تخلفات اداری به عنوان نماینده اینجانب و مسئول هماهنگی و نظارت بر هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارتخانه و سازمان های تابعه منصوب می‌شوید.

شایسته است در راستای پیشگیری از وقوع و کاهش تخلفات اداری ضمن پیگیری و نظارت بر برگزاری منظم جلسات و هماهنگی بین هیات ها، بازرسی مستمر از چگونگی عملکرد و بررسی وضعیت حضور اعضا گزارش ‌های لازم را به طور نوبه ای از طریق حوزه وزارتی به اینجانب و هیات عالی نظارت ارایه کنید.

مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

از جمله سوابق حجت الاسلام والمسلمین سیدلطف الله سپهر می توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، مدیرکل کتابخانه های عمومی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و … اشاره کرد.

پیش از این حجت الاسلام انصاری عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است