اهدای جایزه ملی‌ «نوش آفرین انصاری» به برترین کتابدار اجتماعی سال | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴

اهدای جایزه ملی‌ «نوش آفرین انصاری» به برترین کتابدار اجتماعی سال

جایزه ملی نوش‌آفرین انصاری با عنوان «کتابدار اجتماعی» امسال در پنجمین دوره جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران اهدا می شود.

به گزارش صبا، محمد زره‌ساز دبیر جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران درباره برگزاری پنجمین دوره جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران بیان کرد: در این دوره علاوه ‌بر سه جایزه دکتر پوری سلطانی در حوزه کاربردی و سازماندهی دانش، دکتر عباس حُرّی در حوزه نظری علوم اطلاعات، دکتر نوراله مرادی در حوزه آرشیو، جایزه ملی نوش‌آفرین انصاری با عنوان «کتابدار اجتماعی» نیز به برگزیدگان اعطا می‌شود.

وی از برگزاری چهار جلسه کمیته علمی جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران خبر داد و گفت: در بخش جایزه ملی پوری سلطانی، ۱۸ اثر دریافت شد که پس از داوری، ۱۱ اثر به مرحله دوم راه پیدا کرد. در بخش جایزه ملی دکتر عباس حرّی از ۳۵ اثر دریافت شده، هشت اثر به مرحله دوم راه یافتند. در بخش جایزه ملی دکتر نوراله مرادی نیز چهار اثر دریافت شده است.

او افزود: عمده آثار ارسالی پژوهشی و دانشگاهی است. برای انتخاب کتابدار اجتماعی با ۱۰ نامزد گفت‌و‌گو شده یک نفر به‌عنوان کتابدار اجتماعی سال انتخاب شده است.

دبیر جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در پایان عنوان کرد: براساس نظام‌نامه دبیر‌خانه، آثار ارسالی در قالب کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و گزارش‌های پژوهشی، دستنامه‌ها و راهنما‌ها، ابزار‌های حرفه‌ای و یا نرم‌افزار‌ها باید مربوط به سه سال گذشته باشند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است