پیشنهاد بازی در سریال حاتمی‌کیا/ شاید در فازهای بعدی سریال میرباقری باشم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴
انوش معظمی به صبا گفت:

پیشنهاد بازی در سریال حاتمی‌کیا/ شاید در فازهای بعدی سریال میرباقری باشم

بازیگر سریال «مختارنامه» می گیود برای بازی در سریال «حضرت موسی» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا پیشنهاد بازی دارد.

انوش معظمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای خود چنین اطلاع رسانی کرد: به تازگی کلیپ‌های «ایران من» از تلویزیون پخش می‌شود که مورد استقبال نیز واقع شده است من در یکی از قسمت‌های جدید حضور دارم. جدا از این موزیک ویدیو، هم اکنون مشغول داوری در دو جشنواره استانی هستم.

وی افزود: جشنواره اول «مهرواره نمایشنامه‌نویسی کرمانشاه» نام دارد که در حوزه دفاع مقدس برگزار می‌شود. رویداد دوم جشنواره استانی در استان یزد است. کارهایی که در این دو جشنواره عرضه می‌شود مربوط به هنرمندان این دو منطقه است، البته از دیگر استان‌ها نیز اثر وجود دارد اما کلیت کار‌ها مربوط به استانی می‌شود که در آن جشنواره برگزار می‌شود.

حضور در نمایشی میدانی

بازیگر «مختارنامه» درباره فعالیت هایش در حوزه تئاتر نیز خبر داد: برای دو کار تئاتری دعوت به همکاری شدم که یکی از آنها مربوط به نمایشی میدانی می‌شود که با محوریت دفاع مقدس در ایلام اول آذر ماه روی صحنه خواهد رفت. این نمایش میدانی را کوروش زارعی کارگردانی می‌کند. این نمایش قرار است تا ۱۵ آذر روی صحنه رود.

بازی در تئاتر «پنگوئن‌های افسرده»

بازیگر سریال «دندون طلا» تاکید کرد: تئاتر دوم «پنگوئن‌های افسرده» نام دارد که آن را دوست خوبم محمد علی‌اکبری کارگردانی خواهد کرد. فیلمنامه این کار را چند روز پیش خواندم و بسیار جذب آن شدم این کار پیامی والا دارد.

معظمی که به نظر می رسد بیشتر تمرکز کارهایش این روزها بر تئاتر است درباره حضورش در سریال ها نیز اعلام کرد: برای حضور در سریال «حضرت موسی» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا با من صحبت شده است در این کار سه نقش به من پیشنهاد شده است که با صلاحدید کارگردان یکی از آنها را من ایفا خواهم کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون مشغول نگارش یک نمایشنامه نیز است، گفت: در این روزها یک نمایشنامه را هم در دست نگارش دارم که این کار برای ایام فاطمیه نوشته می‌شود و نام موقت آن «سفر غریب» است. این نمایشنامه اگر شرایط اجرای فراهم شود قرار است در تالار سنگلج روی صحنه رود.

معظمی در پاسخ به پرسش پایانی مبنی بر اینکه آیا در کار جدید داوود میرباقری «سلمان» نیز حضور داشت، بیان کرد: دو سال پیش صحبت‌هایی شد اما از آن به بعد دیگر حرفی به میان نیامد البته این مجموعه سه فاز دارد که هم اکنون فاز اول آن در حال فیلمبرداری است. در فازهای بعد، بازیگران جدیدی وارد کار می‌شوند که در آن موقع حضور من در این سریال نیز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است