چهارمین جشنواره موسیقی کیش «یامال» به تعویق افتاد/ برگزاری در دی ماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۸

چهارمین جشنواره موسیقی کیش «یامال» به تعویق افتاد/ برگزاری در دی ماه

رییس چهارمین جشنواره موسیقی کیش«یامال» از تعویق زمان برگزاری این رویداد هنری و اجرایی شدن آن در دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش صبا، بدریه بحرینی رییس چهارمین جشنواره موسیقی کیش«یامال» از تعویق زمان برگزاری این رویداد هنری و اجرایی شدن آن در دی ماه امسال خبر داد. او اظهار کرد: چهارمین جشنواره موسیقی کیش روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ دی ماه امسال در جزیره کیش برگزار می‌شود.

مدیر هنری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام در این رویداد و اعلام آمادگی ۲۷ گروه موسیقی مختلف برای شرکت در جشنواره عنوان کرد: داوری‌های اولیه آغاز شده است و بعد از بررسی نهایی هیات انتخاب گروه‎‌های راه‌یافته به مرحله پایانی این جشنواره موسیقی که از استان‌های هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر هستند به صورت رسمی اعلام خواهند شد.

وی عنوان کرد: با توجه به تراکم برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و هنری در روز کیش و تمایل تیم اجرایی به هر چه کیفی‌تر برگزار شدن جشنواره موسیقی، این رویداد  در دی ماه شکل اجرایی به خود می‌گیرد.

بحرینی ادامه داد: حدود ۲۰ روز پیش از آغاز جشنواره گروه‎‌های راه‌یافته به مرحله نهایی برای اجرا در جزیره کیش به صورت رسمی از درگاه اینترنتی  festival.kish.ir معرفی خواهند شد.

بدریه بحرینی درباره هدف از این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره در نظر دارد به معرفی فرهنگ‌ها، قومیت‌ها و سنت‌ها بر اساس رنگ‌آمیزی در سواحل جنوبی از دریای عمان تا خلیج فارس و استان‌های جنوبی ایران بپردازد.

رییس چهارمین جشنواره موسیقی کیش «یامال» تصریح کرد: مهم‌ترین هدف بزرگترین رویداد موسیقیایی جزیره کیش مورد توجه قرار دادن کیش با سابقه تاریخی و دیرینه خود از نظر فرهنگی و موسیقایی است و در کنار آن رونق کسب و کار در جزیره، ایجاد جاذبه‌های گردشگری و آشنایی با فرهنگ بوم‎‌گردی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است