دیدار نمایندگان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رضا صفایی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۴

دیدار نمایندگان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رضا صفایی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون

مديرعامل صندوق اعتباري هنر و ریيس سازمان سينمايي با رضا صفايي پور بازيگر پيشکسوت ديدار کردند.
به گزارش صبا، سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به همراه محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی عصر یکشنبه ۱۶ آبان ماه با حضور در منزل رضا صفایی پور بازیگر ایرانی با وی دیدار کردند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار دوستانه ضمن گفتگو درباره فعالیت‌های این هنرمند گفت: هنرمندان پیشکسوت سرمایه ارزشمندی هستند که تجارب آنها نقش مهمی در آموزش جوانان فعال در این حوزه را دارد.
پوراحمدی در ادامه بیان کرد: صندوق در راستای اهداف حمایتی خود از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران همواره سعی بر آن داشته که در حد توان خود از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور حمایت کند. ما مصمم هستیم تا با هم اندیشی فعالان فرهنگی و هنری خصوصا پیشکسوتان این عرصه نقشه راه را ترسیم و اجرایی کنیم.
رییس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر افزود: جایگاه پیشکسوتان به دلیل دانش و تجارب گرانبهایی که دارند بسیار رفیع است. وظیفه ماست که زمینه تکریم هرچه بیشتر آنها را فراهم کنیم و از تجارب و توانمندی هنری آن ها بهره برداری کنیم. دیدار و سرکشی از هنرمندان پیشکسوت موضوعی است که همواره وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه توصیه دارند.
پوراحمدی با اشاره به برنامه های صندوق اعتباری هنر برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر در دوره جدید مدیریتی اظهار کرد: تلاش می کنیم علاوه بر حمایت های بیمه ای و خدماتی جاری صندوق، بستری مناسب برای توانمند سازی هنرمندان فراهم کنیم.
محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت های این هنرمند بیان کرد: ایران مهد فرهنگ و هنر است و هنرمندان این سرزمین نقش مهمی در اقتدار فرهنگی ما در جهان ایفا کردند.
وی افزود: یکی از راه های حفظ این اقتدار، تربیت نسل جوان با همراهی پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر است.
رضا صفایی پور نیز در این دیدار با ذکر خاطراتی از حضور خود در عرصه سینما و تلویزیون اظهار کرد: تلاش برای حل مشکلات هنرمندان پیشکسوت کار مهمی است. متاسفانه برخی از هنرمندان این حوزه مدت هاست که خانه نشین شده اند که رسیدگی به وضعیت آنها بسیار ضروری است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500