«رقصنده» برای صحنه‌های باقیمانده به هنگ‌کنگ می‌رود/ منتظر پایان محدودیت‌های کروناییم

بهمن گودرزی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره ساخت فیلم سینمایی «رقصنده» عنوان کرد: فیلم سینمایی «رقصنده» نوشته آرش قادری و حمید اکبری خامنه است که تهیه‌کنندگی آن را محمد شایسته برعهده دارد.

کارگردان فیلم سینمایی «شیش و بش» ادامه داد: مراحل تولید این اثر در سال 1399 تا بخشی پیش رفته بود که به دلیل همه گیری ویروس کرونا گروه مجبور شد فیلمبرداری اثر را در نیمه راه فیلمبرداری متوقف کند.

کارگردان سریال «زیر همکف» با اشاره به زمان مناسب برای ادامه روند تولید این فیلم سینمایی گفت: «رقصنده» محصول مشترک ایران، هنگ کنگ و ماکائو است که با هماهنگی‌هایی که انجام شده و با توجه به شرایط کرونا فکر می‌کنم بهمن ماه امسال پس از پایان فیلمبرداری سریال «ساخت ایران 3»، با گروه بازیگران و عوامل برای ضبط بخش‌های باقی مانده به هنگ کنک می‌رویم.

او افزود: از جمله بازیگران این کار امین حیایی، امیر جعفری، امیرحسین رستمی و تعدادی از بازیگران هنگ کونگ و ماکائو هستند.

کارگردان سریال «ششمین نفر» با اشاره به موضوع این فیلم سینمایی‌اش مطرح کرد: این اثر یک طنز اجتماعی در ارتباط با فرار عضله‌هاست که شامل ورزشکاران و دیگر افرادی که مجبور به خروج از کشور و اعلام پناهندگی به دیگر کشورها هستند، می‌شود.

نویسنده «ثبت با سند برابر است» در پایان با اشاره به تصمیم‌گیری برای اکران فیلم بیان کرد: با توجه به همه‌گیری کرونا حجم انبوهی از فیلم‌های سینمایی در صف اکران تلبنار شده است و با توجه به این شرایط رغبتی برای پخش وجود نداشته است ولی به محض بهبود شرایط حجم درخواست‌ها برای پخش و اکران هم بالا می‌رود و قطعا پیش بینی زمانی که دوست داری موفق به اکران شوی سخت است ولی امیدواریم در ایده آل ترین شرایط و بهترین زمان کار را به نمایش بگذاریم.

نگار امیری

انتهای پیام/