«جاودانگان» بر صدر گیشه جهان تکیه زد/ جبران فروشِ ضعیف در آمریکا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱

«جاودانگان» بر صدر گیشه جهان تکیه زد/ جبران فروشِ ضعیف در آمریکا

فیلم «جاودانگان» محصول مارول توانست با کسب رقم فروش 161.7 میلیون دلار صدرنشین گیشه جهان شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، فیلم «جاودانگان» ساخته کلویی ژائو محصول مارول صدرنشین گیشه جهان شد.

جدیدترین محصول مارول در این هفته در سطح بین المللی به فروش ۹۰٫۷ میلیون دلار دست یافت و توانست مجموع فروش جهانی خود را به عدد ۱۶۱٫۷ میلیون دلار برساند. این فیلم با بازی آنجلینا جولی در چندین بازار بزرگ بین المللی اکران شد که در کره جنوبی ۱۴٫۴ میلیون دلار، در بریتانیا ۷٫۱ میلیون دلار، در فرانسه ۶٫۷ میلیون دلار، در مکزیک ۵٫۷ میلیون دلار، در استرالیا ۵ میلیون دلار و در ایتالیا ۴٫۶ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم «جاودانگان» که در داخل آمریکا با بی مهری منتقدان مواجه شد به رقم فروش ۷۱ میلیون دلار دست پیدا کرد که کمی از پیش بینی های اولیه کمتر بود. با این حال نتیجه فروش جهانی این فیلم رضایت بخش بود.

پل درگاربدیان تحلیلگر گیشه درباره موفقیت «جاودانگان» در سطح جهان چنین اظهار نظر کرد: این فیلم در سطح بین الملل خوب عمل کرد و این اتفاق نشان دهنده ارزش ویژه برند شگفت انگیز مارول در سراسر جهان است که طرفدارانی وفادار دارد.

فیلم «جاودانگان» هفته آینده در کشورهای روسیه و اندونزی روی پرده می رود. هنوز مشخص نیست این ساخته کلویی ژائو چه وقت راهی چین می شود. در ضمن این فیلم در کشورهای کویت، قطر و عربستان سعودی ممنوع اعلام شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است