قیمت تشک بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید تشک | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۸

قیمت تشک بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید تشک

فروشگاه آنلاین قیمت تشک سعی میکنند تا بهترین قیمت تشک های تخت را به شما مشتریان گرامی عرضه کند.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، فروشگاه اینترنتی قیمت تشک،  یک فروشگاه آنلاین تخصصی عرضه تشک و محافظ تشک در ایران است که دارای نماد الکترونیکی هم هست که از سال ۹۷ در زمینه عرضه کالای خواب شروع به کار کرده است. تمام تیم فروشگاه آنلاین قیمت تشک سعی میکنند تا بهترین قیمت تشک های تخت را به شما مشتریان گرامی عرضه کند.

تلاش برای خدمات دهی مناسب، امکان برگشت محصول، روش های ارسال و پرداخت متنوع و حفظ و اضافه کردن بهترین محصولات تشک تخت ارزش ویژه کار در واحد فروش قیمت تشک است.

تشک زست

تشک زست یکی از مطرح ترین تولید کنندگان تشک در ایران می‌باشد که احتمالا نام این تشک را تا کنون شنیده‌اید یا تبلیغات آن را در سطح شهر دیده‌اید.

زست از سال ۱۳۹۴ در ایران فعالیت می‌کند و۳ دسته تشک تولید می‌کند:

  • تشک های فوم طبی Medical Foam Structure
  • تشک های فنر منفصل Pocket Spring
  • تشک های فنری متصل Bonnel Spring

محصولات زست در رده تشک‌های قیمت بالاتر از متوسط بوده و رده لوکس بازار ایران محسوب می‌شود.

شرکت رویا

تشک رویا یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده‌های تشک در ایران می‌باشد نسبت قیمت به کیفیت تشک‌های تولیدی در تشک رویا نسبت به سایر شرکت‌های موجود در بازار در رده متوسط قیمتی قرار گرفته است هرچند مثل همه چیز قیمت تشک هم به طرز عجیبی گران شده است. میتوانید لیست قیمت به روز تشک رویا را در لحظه در وب سایت قیمت تشک مشاهده نمایید. محصولات تشک رویا در سه دسته‌ی تشکهای بونل (فنری)، اولترا(فنر منفصل) و مدیکال(طبی بدون فنر) می‌باشند.

مدلهای بونل تشک فنری رویا

مزیت تشک های فنر متصل بونل رویا قیمت مناسب ، حالت گیری طبیعی بدن ، کیفیت بالا و دوام خوب و ضمانت کیفیت شرکت رویا می باشد که خرید این سری تشک ها میتواند برای شما تجربه ی خریدی خوب رقم بزند. سری تشک‌های فنر متصل تولیدی شرکت رویا سری تشک‌های بونل نامگذاری شده است . این تشک‌ها فنرهای متصل دارند و شما می‌توانید با توجه به وزن خود مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

۰۹۱۲_۹۵۳_۱۶۲۳

بهترین  قیمت  را  از  ما  بخواهید

تشک | محافظ تشک

 

برای مشاوره و بررسی شرایط خود میتوانید به رایگان از ما مشورت بگیرید . تجربه ی خوب شما از خرید تشک باعث خوشحالی ماست.

یکی دیگر از موارد افراد با وزن بالا هستند که تشک های با درجه سفتی بیشتر از حد معمول باید انتخاب کنند.

تشک های نرم باعث گود افتادن کمر و ایجاد درد در ناحیه کمر میشوند و هنگام بیداری صبح حس درد و خستگی در کمر ایجاد میشود. همینطور تشک های خیلی سفت باعث عدم ایجاد حالت طبیعی ستون فقرات شده و به مفاصل و ماهیچه های کمر فشار منتقل میکند که منجر به آسیب و درد و خستگی میشود.

بهتر این است که تشکی مناسب وزن و شرایط خود انتخاب کنید .

تشک خوشخواب را میشناسید؟

تشک خوشخواب قدیمی ترین تولید کننده‌ تشک در ایران است. خوشخواب تشک هایی با تنوع بالا و مناسب برای افراد با شرایط مختلف تولید می کند که از بهترین تشک ها و با کیفیت ترین تشک های بازار محسوب می شوند .

تشک‌های فنر منفصل شرکت تشک خوشخواب همچون تشک‌های مدل سوپر کلاس سافت، سوپر کلاس هارد، سوپر استار و جزو بهترین تشک‌های فنر منفصل که از کیفیت ساخت و طراحی مناسب هستند برخوردارند .

همینطور تشک های فنر متصل شرکت خوشخواب مانند تشک های طبی فنری ، آناهیتا ، فرست کلاس و … از بهترین تشک ها هستند که مشتریان گذشته آنها پس از استفاده سال‌ها از این تشک‌ها همچنان رضایت دارند .

شرکت تشک خوشخواب برای افراد دچار دیسک کمر و افراد با وزن بالا تشک آلینا طبی را طراحی و تولید کرده که تشکی بسیار مناسب و خوب با رضایت مشتریان سابق می باشد

برای مشاوره و بررسی شرایط خود جهت خرید تشک خوشخواب میتوانید به رایگان از ما مشورت بگیرید. تجربه‌ی خوب شما از خرید تشک باعث خوشحالی ماست.

همچنین شما می توانید از برای حفاظت و بهداشت تشک های خود محافظ تشک نیز بخرید برای خرید بهترین محافظ تشک ها و بهترین قیمت های آن به صفحه محافظ تشک در همین لینک رفته و اطلاعات آنها را مشاهده نمایید.

چطور تشک مناسب برای خودم بخرم؟

برای انتخاب تشک موارد متفاوتی را باید در نظر داشت و بسیار مهم است بدانیم که همیشه تشک گران قیمت تر تشک بهترین انتخاب برای ما نخواهد بود و برای تعیین خوب و بد بودن تشک نباید فقط قیمت تشک را ملاک قرار داد.

یکی از مواردی که هنگام انتخاب تشک باید مورد توجه قرار گیرد این است که آیا شما مبتلا به دیسک کمر هستید یا خیر ؟

افرادی که به دیسک کمر مبتلا هستند باید تشک‌هایی با درجه سفتی بالا که حالت گیری مناسبی نیز دارند انتخاب کنند که اغلب تشک‌های بدون فنر گزینه‌های مناسبی هستند و باید بین یک تشک تمام اسفنجی خریداری کنند.

تشک رویا برای افراد دچار دیسک کمر سری تشک‌های مدیکال را تولید کرده که بیشتر تمام اسفنجی هستند .

تشک خوشخواب نیز تشک آلینا طبی برای این افراد توصیه می‌شود که تشکی بدون فنر می‌باشد.

البته باید خاطر نشان شد در افراد با وزن کم و دیسک کمر خفیف می‌توان از تشک‌های فنری با درجه سفتی بالا نیز استفاده کرد که اگر دچار گودی کمر هم باشند گزینه‌ای مطلوب‌تر گاهی به شمار می آید که برای مشاوره و بررسی شرایط خود می‌توانید به رایگان از ما مشورت بگیرید . تجربه‌ی خوب شما از خرید تشک باعث خوشحالی ماست.

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید تشک باید بررسی کنید این است که دچار گودی کمر هستید یا خیر؟

افراد مبتلا به گودی کمر بر خلاف افراد مبتلا به دیسک کمر نباید تشک های با درجه سفتی خیلی بالا که معمولا تشک های اسفنجی محسوب میشوند استفاده کنند . برای این افراد تشک های طبی فنری که نرمی زیادی ندارند و حالت گیری بهتری نسبت به تشک های تمام اسفنجی دارند استفاده کنند .

برای این افراد بهتر است با توجه به وزن و شرایطشان از بین تشک های طبی فنری مدل مطلوب فرد انتخاب و خریداری شود.

شایان ذکر است که تشک های طبی فنری شامل دو نوع فنر متصل که از فنرهای به هم بافته شده و فنر منفصل که از فنرهای جدا از هم تشکیل شده و جدیدتر محسوب میشوند .

تشک رویا تشک های طبی فنری زیادی در  دو نوع فنر متصل و فنر منفصل طراحی و تولید کرده که قیمت تشک های طبی فنری رویا مختلف و بستگی به طراحی فنر متفاوت هستند.

تشک خوشخواب تشک طبی فنری های مختلفی نیز تولید میکند که شامل فنر متصل و فنر منفصل میباشد که باید طبق شرایط فرد همچون وزن و … انتخاب و خریداری گردد .

افرادی که هم دچار دیسک کمر و هم دچار گودی کمر هستند بهتر است تشکی با هسته و مرکزیت سفت و سطحی نرم تر و حالت پذیر تر انتخاب کنند .

محافظ تشک

محافظ تشک یک قلم کاربردی برای کسانی است که تمیزی بیشتری می‌خواهند. کسانیکه می‌خواهند از ورود گرد و خاک، مایعات و حشرات موذی به تشک خود جلوگیری کنند. پد محافظ یا محافظ تشک در دو نوع ضد آب و ساده وجود دارد که هردو را در سایت قیمت تشک با قیمت های ویژه برای شما عرضه کرده ایم. قیمت های ویژه محافظ تشک را در قیمت تشک ببینید.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000