معرفی هیات بازبین دومین جشنواره بین‌المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۳

معرفی هیات بازبین دومین جشنواره بین‌المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان

هیات بازبین دومین جشنواره بین‌المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از امور رسانه جشنواره، هیات انتخاب دومین جشنواره بین المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان که در سه بخش بزرگسال، کودک و نوجوان، طراحی و ساخت عروسک با موضوع اساطیر کهن و شخصیت های داستانی کلاسیک ایران و جهان برگزار می شود، معرفی شدند.

ستاره خرم زاده اصفهانی، مهرنوش شریعتی، هدیه حاجی طاهری، شاهد مجتهد زاده اردبیلی، حجت سید علیخانی که از نمایشگران و اساتید حوزه تئاتر و تئاترعروسکی هستند به عنوان هیات انتخاب بازبین دومین جشنواره بین المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان اعلام شدند.

ستاره خرم زاده اصفهانی

کارشناس نمایش عروسکی و نقاشی، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، مدرس نمایش عروسکی به مدت ۱۷ سال در دانشگاه تهران، هنر و سوره نویسنده و داور جشنواره‌های مختلف عروسکی و تئاتری است.

مهرنوش شریعتی

فارغ التحصیل تئاتر عروسکی از دانشگاه هنر بیست سال فعالیت حرفه ای در زمینه صداپیشگی و کارگردانی نمایش عروسکی سابقه اجراهای عروسکی در فرانسه، یونان، تونس، ترکیه، صربستان، لهستان، بلغارستان را دارد.

هدیه حاجی طاهری

کارشناس نمایش عروسکی از دانشگاه سوره، کارگردان، بازی دهنده، صدا پیشه و طراح لباس سابقه  ۱۷ سال فعالیت حرفه‌ای عروسکی را دارد.

شاهد مجتهد زاده اردبیلی

طراح و سازنده عروسک‌های نمایشی، نمایشنامه نویس، عروسک گردان و صداپیشه و کارگردان تلویزیونی نویسنده ۱۰ جلد کتاب و نمایشنامه از اردبیل است.

حجت سید علیخانی

فارغ‌التحصیل کارگردانی از دانشگاه تهران، تهیه کننده و کارگردان عضو هیات انتخاب و داوری جشنواره های مختلف تئاتری، عضو شورای نظارت و ارزشیابی است.

جشنواره بین‌المللی مجازی تئاتر عروسکی سال گذشته در پی همه‌گیری ویروس کرونا کار خود را آغاز کرده‌است و امسال به دبیری بهرام بهبهانی و با رویکردی بین المللی، پذیرای آثار تمام نمایشگران عروسکی از سرتاسر جهان بدون هیچ محدودیتی خواهد بود تا ثابت کند هنرمندان همانند تمام اقشار دیگر جامعه و چه بسا بیشتر از آنان می‌توانند خود را با تغییر شرایط وفق دهند و بستری برای ارایه آثار خود پیدا کنند.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره در تاریخ ۳۰ مهر ماه به اتمام رسیده‌است.

در این دوره از جشنواره با صلاحدید و معرفی داوران جشنواره در بخش‌های مختلف بازی‌دهی، طراحی صحنه و نور، متن و … نفرات برگزیده خواهد داشت.

اختتامیه دومین جشنواره بین المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان در ۳۰  آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

یک نظر

  • بسیار عالی .ممنون که نام داورها را رسانه ای کردید .اقلا بدونیم چه کسانی کارهایمان را قضاوت کرده