ساخت فیلم «موسی (ع)» پنج سال طول می‌کشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲

ساخت فیلم «موسی (ع)» پنج سال طول می‌کشد

جمال شورجه کارگردان گفت: ساخت فیلم «موسی (ع)» پنج سال طول می‌کشد اما با برنامه ریزی دقیق تر می توان زمان ساخت را کاهش داد.

به گزارش  خبرنگار«صبا»؛ جمال شورجه کارگردان مجموعه الف. ویژه «موسی (ع)» در ارتباط با ساخت این پروژه گفت: سال‌هاست قصد ساخت این مجموعه را داشتم که خوشبختانه در این زمان فرصت و امکان آن فراهم شد.وی افزود: قرارداد تولید این فیلم در جلسه روز‌های گذشته با حضور آقایان علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما، میرباقری معاون سیما، کرمی رئیس سیما فیلم و احمد میرعلایی تهیه‌کننده موسی (ع)  امضاء شد و گزارشی نیز از اقدامات انجام‌شده برای شروع پیش‌تولید به رئیس سازمان صداوسیما ارائه کردیم.

کارگردان موسی (ع) با بیان اینکه این مجموعه تلویزیونی در ۵۲ قسمت تولید می‌شود،گفت:متن اولیه آن توسط مرحوم فرج‌الله سلحشور به‌طور کامل نوشته و در ادامه توسط حجت‌الاسلام سعید بهمن‌پور به‌طور کامل بازنویسی شد و اکنون آماده ساخت است.

وی در ارتباط با زمان پیش‌تولید تا آماده‌سازی نهایی این مجموعه الف. ویژه گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده یک سال زمان برای پیش‌تولید، سه سال تولید و یک سال برای پس‌تولید «موسی (ع)» زمان لازم است که در مجموع ساخت آن پنج سال طول می کشد.

شورجه گفت: با برنامه‌ریزی دقیق‌ترمی توان در بازه کمتری این اثر را ساخت و به نمایش گذاشت.

گفتنی است؛ در آذرماه سال جاری قرارداد ساخت دو مجموعه الف. ویژه «سلمان فارسی» و «موسی (ع)» منعقد شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است