«بیگانه ای با من است» تدوین همزمان می‌شود/ تلاش برای پخش رمضانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۴
با رسیدن به 25 درصد تصویربرداری

«بیگانه ای با من است» تدوین همزمان می‌شود/ تلاش برای پخش رمضانی

تهیه کننده «بیگانه ای با من است» از تلاش گروه سازنده برای رساندن این سریال به ماه رمضان ۹۹ خبر داد.

بهروز مفید تهیه کننده «بیگانه ای با من است» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، درباره آخرین وضعیت ساخت این سریال به کارگردانی احمد امینی بیان کرد: حدود ۲۵ درصد از تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در بیمارستان کاشانی واقع در شهر ری مشغول ادامه تصویربرداری  هستیم و پرویز پورحسینی، پوراندخت مهیمن، پژمان بازغی و شبنم قلیخانی جلوی دوربین هستند.

تهیه کننده «بیگانه ای با من است» در ادامه با بیان اینکه تعداد بازیگران این مجموعه تلویزیونی زیاد است، عنوان کرد: با گذشت یک چهارم از تصویربرداری هنوز تعدادی از بازیگران جلوی دوربین نرفته اند و به زودی با ادامه تصویربرداری مقابل دوربین می روند.

به گفته مفید، تدوین این سریال توسط احسان جعفری همزمان با تصویربرداری در حال انجام است.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است این سریال در زمان خاصی به پخش برسد، گفت: به همراه گروه سازنده تلاش می کنیم که «بیگانه ای با من است» را به ماه رمضان سال آینده برسانیم و امیدواریم این سریال در ماه رمضان ۹۹ روی آنتن برود.

قصه «بیگانه ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده در سال۶۹-۷۰ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید در ۳۰ قسمت برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

عکس ها از فرزاد اسدیان است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/  

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است