«سرجوخه» امنیتی نیست/ در تدارک فیلم دومم هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶
قربان نجفی در گفتگو با صبا:

«سرجوخه» امنیتی نیست/ در تدارک فیلم دومم هستم

قربان نجفی اظهار کرد دلیل ایفای نقش در «سرجوخه» سبک فکری و هنری احمد معظمی بوده است.
قربان نجفی بازیگر سریال «سرجوخه» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا از دلیل بازی‌کردن خود در این سریال گفت: از آنجایی که من قبلا در سریال «خانه امن» با احمد معظمی به عنوان بازیگر همکاری داشته‌ام و با سبک فکری او آشنا هستم در این سریال به ایفای نقش پرداختم. به نظر من معظمی در کار خلاق و دقیق است و دقیقا می‌داند که چه کاری را می‌خواهد انجام دهد. معظمی در ساخت سریال بسیار هوشمندانه عمل می‌کند و من به همین علت است که با او همکاری می‌کنم.
 او در پاسخ به این پرسش که آیا علاقمند به ایفای نقش در ژانرهای حادثه‌ای است، توضیح داد: برای من فرقی ندارد که در چه ژانری بازی کنم بازیگر باید بتواند در سبک‌های مختلفی به ایفای نقش بپردازد و از آنجایی که حرفه من بازیگری است من به ایفای این نقش پرداخته‌ام.
این بازیگر ادامه داد: در تمام دنیا کارهای فراوانی در ژانر حادثه‌ای تولید می‌شود که مخاطبان مخصوص به خود را دارد. به نظر من سریال «سرجوخه» امنیتی نیست بلکه ژانری اکشن دارد و در این ژانر موفق ظاهر شده و توانسته است رضایت مخاطب را جلب کند. به عقیده من سلیقه قشر جوان امروزی به سمت کارهای اکشن و حادثه‌ای رفته و تولید آثاری از این قبیل می‌تواند برای مخاطبان جذاب و سرگرم‌کننده باشد.
نجفی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به ساخت جدیدترین کار خود اشاره کرد و گفت: من در حال حاضر مشغول به بازی در سریال «مستوران» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و همچنین در حال پیش‌تولید فیلم دومم با موضع اجتماعی به نام «شدن» با تهیه‌کنندگی رضا محقق هستم.
این هنرمند در پایان تصریح کرد: از رییس جدید سازمان صداوسیما خواسته ای ندارم چراکه خودشان می‌دانند و اگر بخواهند می‌توانند توجه بیشتری به هنرمندان داشته باشند و آنها را در اولویت قرار دهند همچنین وعده‌هایی که از قبل از جمله بیمه‌کردن هنرمندان، افزایش دستمزد‌ها و… را که عملی نشده است محقق کنند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است