حمله بازیگر اماراتی فیلم «جاودانگان» به دولت‌های عربی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۵

حمله بازیگر اماراتی فیلم «جاودانگان» به دولت‌های عربی

بازیگر اماراتی فیلم «جاودانگان» با تشکر از تصمیم دیزنی مبنی بر مخالفت با سانسور فیلم، از دولت های کشورهای عرب حوزه خلیج فارس انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از ورایتی، هاز سلیمان بازیگر اماراتی-لبنانی فیلم پرسروصدای «جاودانگان» در مصاحبه تازه خود به حاشیه های مربوط به این فیلم پرداخت و گفت با فهمیدن واکنش کمپانی دیزنی در قبال کشورهای عربی بغض کرده است.

سلیمان در این باره گفت: آنها (کمپانی دیزنی) روی موضع خود ایستادند و به کشورهای عربی «نه» گفتند و اعلام کردند قرار نیست فیلم را قلع و قمع کنند.

این بازیگر عرب تصریح کرد: کار کمپانی دیزنی موجب شد کشورهای عربی نادان و رقت‌انگیز به نظر برسند.

بازیگر «جاودانگان» درباره دولت های عربی نیز چنین تاکید کرد: من برای آن دولت ها احترامی قائل نیستم. آنها به دنیا نشان داده اند که نه تنها مایه ننگ بشریت، بلکه مایه شرم خدا نیز هستند. امیدوارم این اتفاق الهام بخش مردم عربستان، کویت و قطر شود تا با آن دولت ها مقابله کنند.

در چند روز گذشته اعلام شد فیلم «جاودانگان» محصول کمپانی مارول به دلیل نشان دادن مساله همجنس‌ گرایی در عربستان سعودی و چند کشور عربی دیگرِ حوزه خلیج فارس مانند قطر و کویت ممنوع اعلام شد. این فیلم قرار بود روز ۱۱ نوامبر در این کشورها اکران شود.

روز گذشته ۶ نوامبر آنجلینا جولی ستاره فیلم نیز به تصمیم مارول برای جلوگیری از حذف سکانس های مربوط به همجنس گرایی تشکر کرده بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است