«تن فروش» نام موقت فیلم بلندم است/ ساخت فیلمی کوتاه با بازیگران پیشکسوت

علی جاهد فیلمساز سینمای کوتاه در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود گفت: قرار است به زودی فیلم اول خود را جلوی دوربین ببرم. نام اولیه آن «تن فروش» است که مطمئنا عنوان آن تغییر خواهد کرد. سناریوی این فیلم سینمایی را من به همراه یکی از دوستانم به رشته تحریر درآورده‌ام.

وی افزود: این فیلم داستانی اجتماعی دارد که در آن به مسایل زنان در جامعه توجه شده است و تهیه‌کنندگی آن را پدرم محسن جاهد از تهیه‌کننده‌های باسابقه سینما بر عهده خواهد داشت. این فیلم سینمایی که از بازیگران مطرح سینمای ایران بهره خواهد برد، در تهران جلوی دوربین خواهد رفت.

جاهد درباره فیلم دیگرش نیز اظهار کرد: فیلمی کوتاه را در مرحله ساخت دارم که فیلمبرداری‌اش تمام شده و هم‌اکنون مراحل پایانی تدوین را طی می‌کند. عنوان این فیلم کوتاه «چروک» است که در آن به شکلی فلسفی به معنای حقیقی عشق پرداخته می‌شود. البته ساختار فلسفی فیلم، باعث دوری مخاطب از این کار نیست، چون گویش کار برای مخاطب عام هم قابل درک است.

وی افزود: تمام سکانس‌های این فیلم در خیابان و یک عینک‌فروشی ضبط شده است. این فیلم کوتاه در جلو و پشت دوربین از عوامل کاملا حرفه‌ای سینما بهره برده است و مهدی فقیه و پروین ملکی از بازیگران نام‌آشنای سینما و تلویزیون در این فیلم کوتاه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

جاهد بیان کرد: در حال مذاکره هستیم تا «چروک» در جشنواره‌های داخلی و خارجی به نمایش درآید. زمان این فیلم کوتاه پنج دقیقه است.

او در پایان گفت: قبل از ساخت این فیلم کوتاه چند کلیپ کارگردانی کرده بودم، چون باور دارم برای ورود حرفه‌ای به سینما باید از پله اول کار را شروع کرد تا بتوان با داشتن تجربه کافی، ورود خوبی به سینمای حرفه‌ای داشت.

انتهای پیام/