پخش مجموعه نمایش «جغد بارون خورده» از فردا در رادیو نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۴

پخش مجموعه نمایش «جغد بارون خورده» از فردا در رادیو نمایش

مجموعه نمایش رادیویی «جغد بارون خورده» از فردا 16 آبان ماه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، از روز یکشنبه شانزدهم آبان ماه، پخش مجموعه نمایش رادیویی «جغد بارون خورده» از رادیو نمایش آغاز می شود.

این مجموعه رادیویی را علی مست علی نوشته و ایوب آقاخانی سردبیر آن است.

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: با آمدن کاترین از مسکو، افسار زندگی چند ساله فروغ و کاپیتان بهرام راد پاره می شود. فروغ حالا به تنهایی چهار فرزندش را با هزار مشکل کوچک و بزرگ به سرانجام می رساند. خودش پیر و پیرتر می شود اما نمی گذارد سایه جغد بارون خورده ای زندگی فرزندانش را به شومی ببرد.

مجموعه نمایش رادیویی «جغد بارون خورده» به تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم، کارگردانی رامین پورایمان، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری محمدرضا محتشمی، گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی مهرداد عشقیان، فریبا متخصص، شهین نجف زاده، مینو جبارزاده، محمدرضا قلمبر، شیما جان قربان، بهناز بستان دوست، مجید حمزه، احمد هاشمی، نگین خواجه نصیر، مهرخ افضلی، محسن بهرامی، سیما رستگاران، عباس شادروان، کامیار محبی، بیوک میرزایی، احمد لشینی، بهادر ابراهیمی، مونا صفی و مروارید کریم پور از شانزدهم آبان ماه هر روز ساعت ۱:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۰۰ تکرار آن است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است