سه فیلمنامه آماده ساخت دارم/ امیدوارم خانه‌نشین‌‌های سینما هم بتوانند کار کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۸
کامران قدکچیان در گفتگو با صبا:

سه فیلمنامه آماده ساخت دارم/ امیدوارم خانه‌نشین‌‌های سینما هم بتوانند کار کنند

کامران قدکچیان که از آخرین کار سینمایی اش هفت سال گذشته است ابراز امیدواری کرد بالاخره افراد خانه نشین سینما هم دیده شوند.

کامران قدکچیان نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع‌رسانی کرد: دو فیلمنامه با نام‌های «بن‌بست» و «بچه‌ها» را آماده ساخت دارم و یک فیلمنامه با نام «سفر» را هم در حال نگارش هستم که هر سه سناریو با موضوع اجتماعی نوشته شده‌اند.

وی افزود: از ساخت آخرین فیلمم «جنون» هفت سال زمان می‌گذرد اما طی این سال‌ها حاضر نشدم تن به ساخت کارهای سخیف و بی‌ارزش دهم چون برای خود معیارهایی دارم که از آن کوتاه نخواهم آمد.

کارگردان فیلم «بهشت پنهان» اعلام کرد: متاسفانه شرایط فیلمسازی تغییر کرده و بیشتر افراد به سمت تولیدات سخیف روی آورده‌اند، برای همین فیلمنامه‌هایی که مدنظر من است مورد پسند سرمایه‌گذاران قرار نمی‌گیرد.

قدکچیان تاکید کرد: امیدوارم در مدیریت جدید سینما، شرایط بهبود یابد و شرایطی پیش آید تا فیلمسازانی که سال هاست خانه‌نشین شده‌اند، بتوانند دوباره کار کنند.

وی در انتها تاکید کرد: قبول دارم در وضعیت فعلی کشور ایران ساخت فیلم‌های شاد نیاز است اما باید در نظر داشت سخیف‌سازی را نباید با فیلم‌های ‌طنز مترادف کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است