انتشار داستان‌های کوتاه طنزآمیز و تخیلی و افسانه‌ای در ۶ جلد برای بچه‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴

انتشار داستان‌های کوتاه طنزآمیز و تخیلی و افسانه‌ای در ۶ جلد برای بچه‌ها

شش کتاب داستان تازه اثر پروین پناهی توسط انتشارات محراب قلم وارد بازار نشر کتاب کودک شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، پروین پناهی از انتشار ۶ جلد کتابش خبر داد و گفت: دبیر ادبی این داستان‌ها که قرار است در قالب یک مجموعه هم به چاپ برسند، استاد مجید راستی بود و هدی حدادی نیز مدیریت هنری این مجموعه را برعهده داشت.

وی افزود: این کتاب‌ها که برای قصه‌خوانی بزرگتر‌ها و همچنین روخوانی بچه‌های بالای هشت سال مناسب است، شامل داستان‌های کوتاه طنزآمیز، تخیلی و افسانه‌ای است.

این نویسنده اعلام کرد: «وانت آبی قراضه» با تصویرگری مجید صابری‌نژاد، «اردک پزپزی و بز وزوزی» با تصویرگری سعیده کشاورز، «یک بچه زرافه‌ی صبحانه‌نخور» با تصویرگری مهشید آسوده‌خواه، «آقای کلوچه‌پز» با تصویرگری سحر خراسانی، «گلابتون و زنگوله‌ی هزارساله» با تصویرگری زهرا زرین‌پور و «سه غول کچل به_دنبال گنج» با تصویرگری محمدحسین ماتک عناوین این شش اثر جدید پروین پناهی از سری کتاب‌های مهتاب برای کودکان است.

به گفته پناهی، از بین این ۶ش اثر، کتاب «گلابتون و زنگوله‌ی هزارساله» با تصویرگری زهرا زرین‌پور برنده‌ جایزه‌ تصویرگری بین‌المللی فستیوال گاو اوکراین در سال ۲۰۲۰ شده که هر ساله در شاخه‌های طراحی، تصویرگری و گرافیک دیزاین در این کشور برگزار می‌شود.

انتشارات محراب قلم کتاب‌های تازه پروین پناهی را با شمارگان ٢٢٠٠ نسخه و قیمت هر جلد ١۵ هزار تومان برای گروه سنی ب روانه بازار نشر کرده است.

پروین پناهی عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و پیش از این آثاری چون «شارلوی ٢٧٢۶»، «شاه و ماه»، «آلتای»، «تپه‌ی هفت دیو»، «هاچی و بالدرین» و «فوتی فروتی غوله» را به حوزه ادبیات کودک و نوجوان عرضه کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است