جشن یک سالگی مسابقه «دوراهی» با حضور پیشکسوتان رادیو برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۱

جشن یک سالگی مسابقه «دوراهی» با حضور پیشکسوتان رادیو برگزار می‌شود

جشن یک سالگی مسابقه «دوراهی» رادیو صبا با حضور پیشکسوتان رادیو برگزار می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، روز یکشنبه ۱۶ آبان مسابقه «دوراهی» رادیو صبا یک ساله می شود و به همین بهانه، جشن یک سالگی این برنامه با حضور پیشکسوتان رادیو برگزار و روز یکشنبه این برنامه به صورت ویژه برنامه راهی آنتن صبا می‌شود.

مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا، درباره این خبر گفت: «دوراهی» مسابقه زنده تلفنی رادیو صبا است که بر اساس مهارت های شغلی، فرهنگی، ورزشی و تخصص های افراد طراحی شده است. بر خلاف اسم این برنامه که یادآور مسابقات سخت و تخصصی است در این مسابقه تمام افراد از هر قشری و با هر تخصصی می توانند شرکت کنند.

مهدی ساعی افروزد: این مسابقه نزدیک به یک سال هر روز از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده همراه مخاطبان بوده است که راز ماندگاری آن در جدول پخش رادیو صبا را می توان استقبال شنوندگان و کیفیت این برنامه دانست.

مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا توضیح داد: در این مدت حدود ۵۰ نفر از شرکت کنندگان این مسابقه توانستند از تمام دوراهی های این مسابقه به درستی عبور کنند و به مقصد نهایی برسند، که از این تعداد ۵ نفر به قید قرعه انتخاب شده اند تا به صورت حضوری در این جشن شرکت کنند و از آنها قدردانی و تشکر می شود.

مدیر گروه مسابقات و تفریحات تصریح کرد: البته با توجه به تحولی که در جدول پخش برنامه های رادیو صبا در آبان سال گذشته صورت گرفت، این جشن را می توان جشن یک سالگی تعدادی از برنامه های این شبکه دانست که در آبان سال گذشته پخش خود را آغاز کرده اند.

رضا عزتی تهیه کننده این مسابقه درباره این جشن بیان کرد: روز یکشنبه مسابقه «دوراهی» یک ساله می شود و به همین مناسبت این برنامه در قالب یک ویژه برنامه با آیتم ها و بخش های ویژه ای در فضایی شاد و پر نشاط  تقدیم مخاطبان می شود.

به گفته این تهیه کننده آیتم اولین ها (گفتگو با اولین شرکت کنندگان، اولین برنده)، گزارش پشت صحنه برنامه (گفتگو با عوامل برنامه و همکاران رادیو صبا درباره این مسابقه)، اجرای اسنتد آپ و اجرای موسیقی زنده را می توان از بخش های ویژه این برنامه نام برد.

عزتی در پایان از برگزاری این مسابقه بین تهیه کننده و مهدی پر مجری این برنامه خبر داد و گفت: در این روز بالاخره خود عوامل «دوراهی» به دام این مسابقه می‌افتند و باید از تمام مراحل این مسابقه عبور کنند.

 روز یکشنبه ۱۶ آبان جشن یک سالگی این برنامه به صورت ویژه برنامه ای از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ با حضور محمد اوزی پیشکسوت رادیو و مدیر شبکه و جمعی از برندگان این مسابقه برگزار می شود. علاقه‌مندان می توانند این برنامه را به صورت تصویری از طریق سایت رادیو صبا به نشانی radiosaba.ir و برنامه ایرانصدا دنبال کنند.

همچنین مراسم برش کیک و خاموش کردن شمع برعهده محمد اوزی از پیشکسوتان رایو صبا است.

رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵٫۵ مگاهرتز بشنوید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است